Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Isbjørn vs P.o.P

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-11, 21:48   #261
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Isbjørn vs pop

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Jeg synes ikke Reima er spesielt stor i str. Vi har nesten alltid brukt Reima i to str større enn hva barnets alder tilsier.

Enig! Min frøken som blir 6 om 3 uker har faktisk str 134 i år, kunne ikke hatt mindre heller. Hun hadde 116 da hun var 3.5 år.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 21:51   #262
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Enig! Min frøken som blir 6 om 3 uker har faktisk str 134 i år, kunne ikke hatt mindre heller. Hun hadde 116 da hun var 3.5 år.

Eldstemann hos meg fikk også 134 da han var seks år. Men han er lang. Den dressen ble ikke for liten før han var 145 cm lang.

Gammel 27-01-11, 21:51   #263
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Da må det være noen andre modeller dere kjøper eller dere har lange unger, hadde jeg tatt str 116 på 3, 5-åringen min, hadde hun svømt i den modellen hun har nå.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 21:52   #264
Lyppa

Lyppa sin avatar

Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Seriøst? Jeg har hatt flere Reimadresser, i år er det riktignok Reimatec +, men det blir vel det samme og alle mener jeg er normale i størrelsen. Str 98 i fjor da hun var rundt 96 cm, absolutt ikke liten, str 104 i år og hun er cirka 102 cm, den er laaangt fra liten - på lenge.

Seriøst ja. Både Reimatec og Reimatec+. Men vi har barn med lang rygg, så det er over skuldrene at dressene fort blir for små. Barn med kortere rygg kan jeg nok tenke meg at kan bruke str som er mer i samsvar med alder.

Ang Ticket så sier de som forhandler både Reima og Ticket at Ticket er en halv størrelse større enn Reima. Altså er en Ticket i 6 år midt i mellom Reima i 6 og 7 år.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 21:57   #265
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Seriøst ja. Både Reimatec og Reimatec+. Men vi har barn med lang rygg, så det er over skuldrene at dressene fort blir for små. Barn med kortere rygg kan jeg nok tenke meg at kan bruke str som er mer i samsvar med alder.

Ang Ticket så sier de som forhandler både Reima og Ticket at Ticket er en halv størrelse større enn Reima. Altså er en Ticket i 6 år midt i mellom Reima i 6 og 7 år.

Merkelig, jenta mi er langi ryggen. Men det er jo mange modeller, jeg har vel vært heldig med de vi har hatt, da.

Gammel 27-01-11, 22:00   #266
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ticketdresser er store for barn som er lange i ryggen. For barn som er lange i beina er de ikke like store. Reima er motsatt. Sånn for å gjøre det komplisert. Mine barn er lengre i beina enn i ryggen og ticket og reima kan dermed brukes i samme str.

Gammel 27-01-11, 22:22   #267
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Og hvor var det lurest å bestille skalljakken til Isbjørn? Ønsker norsk side.

Gammel 27-01-11, 22:23   #268
Curly

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Og hvor var det lurest å bestille skalljakken til Isbjørn? Ønsker norsk side.

www.uteunger.no

Gammel 27-01-11, 22:25   #269
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Størrelse?

122/128. Selges i så fall for samme som jeg har betalt, 799,- inkl frakt.

Gammel 27-01-11, 23:13   #270
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Da ble det Expedition skalljakke til lillebror, så nå har vi både bukse og jakke. Kjøpte også en ullegenser fra Aclima, med hals/hette på. Har den selv og den er knallgod.

Gammel 27-01-11, 23:24   #271
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

122/128. Selges i så fall for samme som jeg har betalt, 799,- inkl frakt.

Damn, det ble litt stort.

Gammel 28-01-11, 00:23   #272
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fikk Isbjørn buksen i dag, fantastisk flott bukse! Men, den er for liten for frøkna, dvs i trangeste laget. Så den må jeg returnere (om ingen her inne ønsker å kjøpe den da). Godt jeg bestilte fra Norge, så blir det lett å returnere. Skikkelig skuffet over at hun ikke kan bruke den, for da må jeg ut på ny buksejakt etterhvert. Tror nok hun ha må ha en bukse med strikk i livet, så blir vel HH tech (selv om den ikke har seler, ja ja, kan ikke få alt).

Bergans har vatterte bukser med seler Samme med Stormberg....ville sjekket sportsbutikker jeg...

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 15:31   #273
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Bergans har vatterte bukser med seler Samme med Stormberg....ville sjekket sportsbutikker jeg...

Ja, må nok det. Irriterende, for vi likte buksen så godt både hun og jeg.

Gammel 28-01-11, 23:37   #274
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ja, naa er pengene trukket igjen og jeg har faatt mail om at pakken er sendt og underveis.

Gammel 29-01-11, 18:03   #275
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

I dag fant jeg en vinterdress i str 116, den så ut til å være riktig str til neste år, men jeg kjøpte ikke, den så jo så trang ut i livet? Tror at den ullfleecen jenta mi bruker ikke vil gå under der.

Gammel 29-01-11, 18:11   #276
millact

Standard

I dag fant jeg en vinterdress i str 116, den så ut til å være riktig str til neste år, men jeg kjøpte ikke, den så jo så trang ut i livet? Tror at den ullfleecen jenta mi bruker ikke vil gå under der.

Jeg synes buksen også var liten og trang i str. Jeg har en normal jente, men den ble for trang for henne (buksen altså).

Gammel 29-01-11, 18:12   #277
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Har sett på ulike typer Bergans bukser i dag, vatterte, uten for og med og uten seler. Selger på Sport 1 kunne fortelle meg at til høsten kommer Bergans med hele dresser til barn!

Gammel 29-01-11, 19:20   #278
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den er veldig trang i livet. Dumt at det ikke er en strammesak isteden for fast strikk i livet.

Hel dress fra Bergans hørtes spennende ut.

Gammel 29-01-11, 19:47   #279
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Den er veldig trang i livet. Dumt at det ikke er en strammesak isteden for fast strikk i livet.

Hel dress fra Bergans hørtes spennende ut.

Ja, da utgår den, dessverre. Prøver å få tak i en Reimatec+ igjen.

Gammel 30-01-11, 12:14   #280
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Da har min snart 4-åring prøvd buksen og den ser perfekt ut. Han er litt over en meter høy og jeg kjøpte 110/116 til han. Ser ut som en fantastisk bukse, høy og fin i livet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.