|
|
#281 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Isbjørn vs popBare tull med Eventyrsport.dk for min del ...
|
|
|
#283 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Isbjørn vs popJeg har fått levert pakke fra Eventyrsport på døra i dag. Nydelige klær |
|
|
|
|
|
#285 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: Isbjørn vs pop
Så kjedelig.....jeg har nå mottatt 2 pakker fra Eventyrsport, og det har gått superbra. Første gangen fikk jeg pakken på ei uke (inkl stopp i Norge pga fortolling) andre gangen, idag, fikk jeg levert pakken på døra. Gikk litt lenger tid denne gangen, men det kan kanskje skyldes økt pågang fra Norge |
|
|
|
|
|
#286 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Isbjørn vs popFår håpe det ordner seg. Nå må Posten plutselig ha personnummeret mitt for å fortolle (dette har jeg jo oppgitt flere ganger før og trodde ikke jeg trengte igjen, men men ...), så da tar det jo lenger tid. Men jeg må uansett få sjekket opp i dette med varer vs. trukket beløp, for jeg har ikke tenkt til å la de stikke av med en tusing ekstra altså. :niks. Dog håper jeg selvsagt at dressen ligger i pakken.
Frederikke og Fredrik, og ja. Jeg så jo ikke at den røde dressen angivelig ikke er med før nå i dag, tilfeldig, ettersom det kom så unaturlig med under all den andre teksten ... Hva tror dere kan ha skjedd? At den er med allikevel??
|
|
|
#288 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Isbjørn vs popNei det virker ikke som den er med. Jeg ville sendt en mail til postfortolling og bedt de avvente innfortolling da du har mistanke om at grunnlaget for innfortolling er for høyt - så ville jeg sendt mail til eventyrsport (som du tydeligvis har gjort og ikke fått svar enda...) og bedt om korrekt faktura som du mailer til posten. Innmari kjedelig om du må innfortolle en vare som ikke er med. |
|
|
|
|
|
#289 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Signerer denne |
|
|
|
|
|
#290 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Isbjørn vs popOg vi har fått en rød og lekker Isbjørn skalljakke til lillebror. Storesøster ble øyeblikkelig betatt, men hun har jo klær.
|
|
|
#291 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Isbjørn vs popHos meg stod det også at det manglet personnummer/vat, men to dager senere kom pakken
|
|
|
#292 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Isbjørn vs popKampen mot Eventyrsport fortsetter ...
|
|
|
#293 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Sv: Isbjørn vs popHar du prøvd å ringe dem ? Da jeg hadde problemer med Pomp deluxe i fjor og det ble bare kluss og misforståelser pr mail, så ringte jeg dem (Danmark). Da ordnet alt seg til det beste for meg.. |
|
|
|
|
|
#294 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Isbjørn vs popMen Absalone - du har jo korrekt ordrebekreftelse slik jeg forstår deg. Kan du sende den til posten og si at det er den som er korrekt og at de har lagt feil dokument ved forsendelsen? De vil jo ved se selv at vare, antall og pris stemmer på ordrebekreftelsen? |
|
|
|
|
|
#295 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Isbjørn vs popNei, jeg har ikke riktig ordrebekreftelse heller. Jeg har betalt for mye til Eventyrsport (699,- DKK) i tillegg til at de har vedlagt faktura til Posten som inkl. norsk moms, men skrevet at det er eksl. moms og bare fem varer mot seks i min bekreftelse.
|
|
|
#296 |
|
Trademark: Imperfection
Sv: Isbjørn vs popJeg har fått brev om privat fortolling på varer fra Styledelux. De måtte plutselig ha ny fullmakt fra meg osv. Så det er noe posten driver med for tiden. Det hadde kommet to pakkelapper i dag, og jeg håper en av de er fra styledelux eller eventyrsport!
|
|
|
#297 |
|
Ringskrømt
|
Jeg fikk brev fra posten i går. De trenger fødselsnummer, kvittering på verdi, samt underskrift.
|
|
|
#298 |
|
Trademark: Imperfection
Jaggu, det virker som om de har begynt å jobbe for gebyret de tar!
|
|
|
#299 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Isbjørn vs popEventyrsport ordner opp!!
|
|
|
#300 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
|
![]() |
|