|
|
|
|
#1 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Kvinner satser mer på skjønnhet enn på begavelse fordi menn ser bedre enn de tenker.
|
|
#2 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Har nettopp fått en sinna mail fra Stabburet. Bilder til Leverpostei-boksen skal altså ikkje være i naken positur å det SKAL være av barn! Neida, vi må for all del ikkje forandre oss eller prøve en ny vri.... ;D
|
|
|
#3 |
|
fri
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Forskjellen på mot og Baller: Mot er å komme sent hjem etter en tur på by'n med gutta,bli angrepet av kona med en kost og ha mot til å spørre:"Gjør du fortsatt rent, eller skal du ut å fly en tur?" Baller er å komme sent hjem etter en tur på by'n med gutta,med lukt av parfyme og øl, leppestift på kragen,klaske kona på baken og si: "Så var det din tur, tjukka! " |
|
|
|
|
#4 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2LaBanga: |
|
|
|
|
#5 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Jo, den var fin, Kanina. Men akk, jeg syns jeg hører de Frp-stemmende bekjente på FB svare på den. Mer skatt? Er du gal? Vi som har miliarder på bok - har du hørt om oljefondet?
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2...Men vi har ikke barn som dør av sult eller mangel på livsnødvendige medisiner eller en 5-kroners vaksine. Alle norske barn går på skole. Her BLIR faktisk de fleste gamle, sånn at de rekker å klage over manglende enkeltrom. Det er mye som kan finjusteres i velferdsstaten også, men vi har det så fordømt godt i dette landet at når du syter sånn så ser jeg for meg en smellfeit, sprekkeferdig fyr som sitter og jafser i seg burger i et hav av sultende unger, mens han klager på for lite brus.
|
|
#7 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2
|
|
#8 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er den!!! Takk. Nå må jeg bare huske denne til neste gang en eller annen idiot legger ut den opprinnelige. Nå har jeg vært litt hardt i slettinga etter 22.juli, men den dukker alikevel opp med jevne mellomrom.
|
|
#9 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Polyanna: |
|
|
|
|
#10 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Hey, den likte jeg!
|
|
#11 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kjempebra!
Jeg må få bakt inn ditt her også
|
|
#13 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#14 |
|
heimføing
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2I disse valgtider:
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg måtte låne denne i dag, som motsvar til en "men uhjelp har vi råd til?!?!"-kommentar. Jeg ble umiddelbart beskyldt for å kalle vedkommende rasist samt at jeg visstnok sammenliknet h*n med ABB fordi h*n "var kritisk til myndighetene". |
|
|
|
|
#16 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Hun til sin mann: "Kan du fikse lekkasjen på badet?" |
|
|
|
|
#17 |
|
Ringskrømt
|
|
|
#18 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Igår fikk jeg denne på nyhetsfeeden:
|
|
|
#19 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Eller konsekvent svare med dramatisk sympati! "Å NEI! Så Fælt! Stakkars, stakkars deg! Koz og klemz!!"
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2Guarantee not 1 of my facebook friends will copy this post...if you would be there for me then copy this... I am doing this to prove a friend wrong that someone is always listening |
|
|
![]() |
|
|