|
|
#221 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?
Jeg tror du kan få en diagnose ut i fra det.
|
|
|
#222 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Var du seriøs nå?
Ja, du har nok rett i det. |
|
|
|
|
|
#223 |
|
En Som Trener
|
Blogger har jeg ikke tid og overskudd til å følge med i, så jeg nikker gjenkjennelig til det over her.
|
|
|
#225 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Med så mange innlegg tar jeg alt du sier på ramme alvor. |
|
|
|
|
|
#226 |
|
Har tro på forbedring
|
Ja, jeg mistenker ADD av og til. (H'en skal man lete lenge etter så) - og faktisk er det ikke 100 % tull engang.
|
|
|
#227 |
|
Erfaren nok
|
Men da må det noe mer til enn at man ikke henger med i trådene her tror jeg, som utgangspunkt. For det ække bare lett.
|
|
|
#228 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg er her lite for tiden, fordi jeg studerer.
|
|
|
|
#230 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Bruker mer tid her enn jeg føler jeg får ut av det. :innrømmer: |
|
|
|
|
|
#231 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg er her jeg. Mye. Mulig jeg tar meg en pause om litt, på samme måte som ved juletider i fjor. Det var litt sunt tror jeg.
|
|
|
#232 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg er ny her, altså i nekavdelingen Sist redigert av Nextlife : 06-10-10 kl 00:16. Årsak: skrivefeil |
|
|
|
|
|
#233 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg er jo av dette "nypakket" som har entret FP - så ja, jeg er her mye, og ja, det er mye som fenger meg og gjør meg engasjert, men samtidig utrolig mye som gjør meg usikker på hva man skal svare, jeg har flere ganger skrevet ett langt innlegg om hva man mener i saken som diskuteres, men valgt å ikke poste det fordi jeg er usikker på om det er god etikk/skikk å være så direkte enkelte ganger.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 06-10-10 kl 00:24. |
|
|
|
|
|
#235 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Er jeg domm når jeg ikke har merket at noen er her mindre enn ellers, og når jeg ikke har lagt merke til noen blogger? |
|
|
|
|
|
#236 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Hvis folkene og bloggene (som er en stor del av forumet) ikke interesserer deg så er det jo litt kjipern, da.
|
|
|
#237 |
|
Tøff
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg er tilbake i full stilling på jobben, og det er dårlig med nettilgang i Oslos t-baner.
|
|
|
#238 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Tja. Det som foregår her interesserer meg jo tidvis. Hva folk eventuelt gjør på blogger kunne ikke interessert meg mindre. Jeg ante ikke at de var der heller. Hvor mange har blogger, da? |
|
|
|
|
|
#239 |
|
Pauset
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Flott Skremmern at du spør og jeg har tenkt det samme. |
|
|
|
![]() |
|
|