Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nettroll

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-09, 00:09   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettroll

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Vet dere hva jeg synger for ungene hver kveld?

Når trollemor har lagt sine elleve små troll....

Oh bugger - der ble jeg avslørt en gang for alle - for jeg synger Trollmor for trollungen min hver kveld jeg legger ham.

Gammel 17-12-09, 00:21   #2
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Vet dere hva jeg synger for ungene hver kveld?

Når trollemor har lagt sine elleve små troll....

Hvorfor ikke variere litt?

Natta min kjære søpleunge
bæsjeklatt, amøbetunge
Mamma er glad i deg

Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 00:22   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

bæsjeklatt, amøbetunge
Mamma er glad i deg

Fiiiine nattasangen!

Gammel 17-12-09, 00:23   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

bæsjeklatt, amøbetunge
Mamma er glad i deg

Har den en melodi?

Gammel 17-12-09, 00:25   #5
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Har den en melodi?

Jeg prøver å huske om det er en melodi som tilhører en annen sang, men kommer ikke på noen.

Men om du leser noter kan jeg skrive den opp til deg.

Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 13:09   #6
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Har den en melodi?

Væsjågoá!

(Plukka ned på noter etter minnet etter å ha fått han sungen pr. telefon. Akkordar sett på gefühlen utan å ha noko instrument å testa ut, så ta dei med ei klype salt...)

Sist redigert av Didjeridust : 17-12-09 kl 13:23. Årsak: Retta skrivefeil
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 00:30   #7
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

bæsjeklatt, amøbetunge
Mamma er glad i deg

Vi synger faktisk to versjoner av trollemor. Den ene lyder sånn:

Når trollemor har lagt lille yndlingstrollet sitt
Og bundet det fast i svansen
Da synger hun sakte for yndlingstrollet sitt
De vakreste ord hun kjenner.
Mamman din elsker deg
Mamman din er stolt av deg
Mamman din elsker deg
Mamman din er stolt av deg.

Og så tulleversjonen som kan lyde feks som dette:

Når trollemor har tatt sine elleve små troll
og kastet dem ut av huset
Fordi de ikke kunne oppføre seg
Og knuste det fine kruset
Da setter hun seg ned og ler
Folder hendene sine og ber
Om at trollungene skal være snille
Og ikke så irriterende ville.

Ungene synes det er kanokjekt med spontandiktet sang

Din hadde også falt i smak

Gammel 17-12-09, 00:37   #8
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Er det ikke noen her som er det de gir seg ut for altså?

Riktignok heter jeg ikke Teofelia, men jeg er en ekte jernhøne, altså. :lover:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 01:06   #9
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

bæsjeklatt, amøbetunge
Mamma er glad i deg

Fantastisk bra tekst! Hvilken melodi?

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 00:11   #10
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er egentlig ikke så smukk, men har alltid turban. Eller så er det omvendt.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 00:40   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange blir overrasket over at jeg ikke ser ut som en kokosbolle, eller er mer bollete. Kanskje jeg burde bytte nick? Nå har jeg i det minste bolle i ovnen da, det er vel noe.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 00:42   #12
Frantzen
Passiv

Standard

Det skulle ikke forundre meg om noen tror at jeg ikke bruker min egen rumpe i avataren min.

Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 00:44   #13
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er skuffet og sjokkert over hvor mange som lyver, ikke bare i nicket sitt, men i avatarene!

Gammel 17-12-09, 00:45   #14
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg er skuffet og sjokkert over hvor mange som lyver, ikke bare i nicket sitt, men i avatarene!

Det ville aldri du gjort!

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 00:46   #15
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Det ville aldri du gjort!

Selvsagt ikke. Som representant for forumledelsen er det viktig for meg å gå foran med et godt eksempel. Dette ser vi alle som uhyre viktig.

Gammel 17-12-09, 07:59   #16
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvsagt ikke. Som representant for forumledelsen er det viktig for meg å gå foran med et godt eksempel. Dette ser vi alle som uhyre viktig.

Oh crap, vil det si at folk tror at jeg egentlig er en søt, liten bamse? :går og finner ny, skummel avatar:

Gammel 17-12-09, 08:20   #17
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Oh crap, vil det si at folk tror at jeg egentlig er en søt, liten bamse? :går og finner ny, skummel avatar:

:kremter:

<-

Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 08:21   #18
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror jeg en gang i tiden lot meg lure av ett nett-troll, inne på NM.
Dama som fremla historien om sine problemer med å få egne barn, som plutselig like etter dødstidspunktet la ut melding om sin døde stedatter, som siden ble anholdt og tiltalt for å ha drept henne?
Det er vel noe som går innunder samme kategori.. da husker jeg at jeg følte MYE avsky.

Jeg selv er ett nett-troll, med mine samlivsproblemer og barn med utfordringer
Eller var det kanskje uten ett nettverk som tilbyr samme form for støtte og råd som man får her inne

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 00:45   #19
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lyver ikke så mye, jeg har i det minste formene til min avatar!

Gammel 17-12-09, 01:11   #20
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Innsemmennemmenerer du at jeg ikke pleier å skli på gelenderet?! :sjåkkert:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:21.