|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#201 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Takhøyde i forum
Skjønner jeg kan bli misforstått. Som sagt før var det bare et eksempel å bruke mørkhudete. Kunne like gjerne sagt kristne, jøder, lærere osv. Var bare for å prøve å fortelle om at den berømte takhøyden kan variere etter hva slags tema man snakker om.
![]() |
#202 |
Ringskrømt
|
Ja, jeg så at det kunne misforstås.
![]() |
#203 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() |
#204 |
|
![]() Sv: Takhøyde i forumNå skulle jeg til å si at jeg setter pris på at noen klarer å spore tråder inn igjen (kanskje aller mest for å smiske med Skremmern), og så leste jeg siste setningen til Billa, og så ble jeg muggen, og vurderer å gjenta mitt argument om at grunnen til at tråder sporer av med fjas her på FP i motsetning til andre kozemozeholdderetilsakenforum, er at det er en veldig fin måte å forhindre evinnelig surmuling og drittslenging. Bortsett fra fra de som ikke klarer å fjase, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Dette har desverre blitt et svært så vanlig og slitsomt FP fenomen .... nesten verre en alle smilyene på NM i gamledager ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Come what may...
|
![]() Sv: Takhøyde i forumEnig med Billa og Skremmeren. Det går greit å fjase i ett par tråder av og til, ikke i nesten alle.
![]() |
#208 |
By the Sea
|
![]() Sv: Takhøyde i forumVi bare føye til at å sidestille respektfull behandling med kozemoze og å betegne andres tilbakemeldinger om dårlig behandling som sutring, lett kan bli en smule forenklende og til tider feilaktig.
![]() |
#209 |
Ringskrømt
|
![]() |
#210 |
Passiv
|
Jeg synes ikke dette har noe med den generelle takhøyden å gjøre, men når man har et ordvalg som mange har negative assosiasjoner til, synes jeg man selv er med på å senke takhøyden. |
![]() |
![]() |
#211 |
|
![]() Sv: Takhøyde i forumDu må stå opp tidligere, Skremmer'n. Og jeg mener faktisk at det er fint at tråder spores inn igjen. Samtidig lurer jeg på om til tider alt som kommer fra blant annen min side i diskusjoner nå blir oppfattet som fjasing. Jeg kan ikke noe for at ironi er mitt virkemiddel, og at jeg generelt er festlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Det er mulig at noen tar på seg oppgaven med å stanse enkelte tråder ved hjelp av å sette i gang uinteressante og private "samtaler". For meg blir det nesten det samme som å sensurere diskusjonen. Når man ikke liker tonen, velger man å gå inn å fjase? Jeg fjaser ikke og kozemoser hvertfall ikke, men jeg synes derimot å holde seg til saken er en fin ting.
![]() |
#213 |
Shake it out!
|
...mens noen av oss er litt mer tilhengere av ekstremsport, lukker øya og kaster oss ut i det. Og så tar vi den dritten vi får med rak rygg og hevet blikk
![]() |
#214 |
Passiv
|
Jeg syns den fjasingen du og flere bedriver ofte er rasende festlig, men noen ganger varer det rett og slett over for mange sider og oppleves i de tilfellene mer som internt fjåseri enn underholdende sådan |
![]() |
![]() |
#216 |
Pauset
|
Hey! Du var jo på mitt lag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
|
![]() Sv: Takhøyde i forumNår de samme folka igjen og igjen klager over tonen på FP, hvorfor finner man ikke bare da et annet forum? Jeg lurer. Virkelig. Er det en form for virtuell masochisme? Et inderlig ønske om å sutre? PMS? |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Pauset
|
Jeg har ikke klagd før. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |