Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-09, 23:00   #181
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Jeg har på meg noen gamle Nasse Nøff-sokker, en JPF-jeans og en grønn Mexx pologenser.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 00:26   #182
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Grønn kosebukse med froskemerke på, hvit inntiltopp som er ekstra lang på armene, knall cerise bh, hvit liten truse med cerise fargete polaprikker og svarte sokker.

Fangsten er hentet på only, hm og cubus.

Gammel 13-09-09, 11:50   #183
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Dette + sorte, høyhælte El Naturalista (og sort undertøy):

Gammel 13-09-09, 12:13   #184
Skvetten
Passiv

Standard

Sjuska har i dag på seg svart fitness bukse fra Nike, rosa bryter trøye, rosa superundertøytrøye og sokker. Undertøyet snakker vi ikke om en gang.

Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 12:19   #185
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg googla bilde av morgenkåpa mi, og fant dette. Vi kan late som at det er meg.

Gammel 13-09-09, 12:24   #186
Skvetten
Passiv

Standard

Tosse:

Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 12:28   #187
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Canisa har den fineste og stiligste garderoben jeg noen gang har sett!!

Gammel 13-09-09, 12:37   #188
Left
Passiv

Standard

Vel - hva skal man si?
Har akkurat trent, så antrekket bærer preg av det.
Marineblå og hvitstripete singlet,
Sort joggebukse i tynn bomull,
Ingen bh, det er fritt fall,
hvit og blå truse.

What a hottie

Etterpå skal jeg ha på meg tilnærmet slimfit dongeribukse og en stor hettejakke, og antakelig Nike Shox. På kusinebesøk, og antakelig med innlagt tur ut Ikke veldig hot det heller, men praktisk.

Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 12:54   #189
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Canisa har den fineste og stiligste garderoben jeg noen gang har sett!!

Så hyggelig sagt!
Jeg må imidlertid innrømme at jeg ikke er like smashing hver dag altså ...

Tosse: Jeg var veldig lik deg før jeg gikk i dusjen!

Gammel 13-09-09, 12:56   #190
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag er det bursdag i heimen og Heikoen har på seg dette:

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 12:57   #191
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tosse, flott!
Canisa, lekkert!

Gammel 13-09-09, 13:03   #192
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Jeg må lære meg å sy skjønner jeg. Lekre kjoler, Heiko!

Gammel 13-09-09, 13:07   #193
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah. Jeg stiller med like baggy, utvaska jeans, converse, mitt famøse "ROCK STAR"-belte, en fullstendig utvasket, i utgangspunktet hvit men nå, heh, rosaish? t-skjorte med skriften PEACE LOVE MUSIC, og en svart, for stor firmahettejakke som er helt fantastisk å krype inn i. Lyserosa BH og mønstrete boxer. (Den jeg har på. Ikke den som røyter og ligger ved siden av.)

Svart hårbånd, og kjemisk fri for sminke. Sjikkelig schtilig i dag.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 13:08   #194
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Det hørtes behagelig ut aC. For ikke å glemme, alt kler den smukke.

Gammel 13-09-09, 13:09   #195
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

I dag er det bursdag i heimen og Heikoen har på seg dette:

Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 13:11   #196
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har samme mammajeansene som i går, denne tunikaen:

Og når jeg skal ut har jeg ballerinasko med sølvglitter på:

Gammel 13-09-09, 13:13   #197
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Bare oppsummerer de siste dagene:
Fredag: Olaskjørt, lys rosa singlett og en blå og hvitstripete skjorte. Svarte tights og sko fra Clarks.

I går: Begynte dagen med rødt skjørt, svart topp og svarte tights. Sølte smør på skjørtet og byttet til svart kjole i et elastisk stoff, lilla strømpebukse og lilla jakke. Til begge antrekkene - svarte sko. Avsluttet kvelden på rekkefest ute og skiftet til olabukse, svart singlet, lilla genser og svart fleece.

I dag: Olabukser og fleecejakka. Er ikke helt i form.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 18:12   #198
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svart turbukse, svart t- skjorte, Brun Bergan softsheljakke og etpar svært godt brukte tursko. Og turistforeningen-buff i håret. Lækker!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 20:27   #199
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brun tights, brune knestrømper og brun singlet, over dette har jeg et petrolfarget skjørt, mammabluse klar turkis og en cardigan i samme petrolfarge som skjørtet.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 20:38   #200
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sorte tights og kortermet lang topp i bomullsstrikk med striper (hovedfarge grå, med sort, hvitt og mørkerosa) fra Lene V.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.