|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#182 |
|
Weeeee
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Grønn kosebukse med froskemerke på, hvit inntiltopp som er ekstra lang på armene, knall cerise bh, hvit liten truse med cerise fargete polaprikker og svarte sokker.
|
|
|
#184 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Sjuska har i dag på seg svart fitness bukse fra Nike, rosa bryter trøye, rosa superundertøytrøye og sokker. Undertøyet snakker vi ikke om en gang. |
|
|
|
#185 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg googla bilde av morgenkåpa mi, og fant dette. Vi kan late som at det er meg.
|
|
|
#186 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Tosse: |
|
|
|
#187 |
|
Weeeee
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Canisa har den fineste og stiligste garderoben jeg noen gang har sett!!
|
|
|
#188 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Vel - hva skal man si? |
|
|
|
#189 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!
Så hyggelig sagt!
|
|
|
#193 |
|
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Ah. |
|
|
|
|
|
#196 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Jeg har samme mammajeansene som i går, denne tunikaen:
|
|
|
#197 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Bare oppsummerer de siste dagene:
|
|
|
#198 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Svart turbukse, svart t- skjorte, Brun Bergan softsheljakke og etpar svært godt brukte tursko. Og turistforeningen-buff i håret. Lækker! |
|
|
|
|
|
#199 |
|
Borte
|
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Brun tights, brune knestrømper og brun singlet, over dette har jeg et petrolfarget skjørt, mammabluse klar turkis og en cardigan i samme petrolfarge som skjørtet.
|
|
|
#200 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!Sorte tights og kortermet lang topp i bomullsstrikk med striper (hovedfarge grå, med sort, hvitt og mørkerosa) fra Lene V. |
|
|
|
![]() |
|
|