|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Han. Det er såvidt han får skvist seg inn i passasjersetet pga bakovervendt barnestol i baksetet, så han foretrekker å kjøre.
![]() |
#182 |
By the Sea
|
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?
Jeg er litt usikker på hvorfor du finner sarkasme nødvendig?
![]() |
#183 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå kom jeg på hva som skjer første gang jeg har ny klasse i sløyd. Hver gang har jeg storøyde elever som er urolige for om jeg virkelig kan bruke den store sirkelsaga. Kanskje vi skal hente en mann? Om jeg ikke kjører når vi begge er med viser jeg i alle fall egne unger (og andres) at kvinner kan bruke sirkelsag, båndsag, kappsag, drill, snekre, bygge natursteinsmur, fuge fliser, klippe plen og mye mer. Så får det heller være om de tror at menn kjører best fordi mannen kjører når vi begge er med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Stort sett mannen. Grunn? Jeg er en bedre passasjer enn han |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Jeg beklager hvis du oppfattet det sarkastisk, Zoë, jeg mente det helt bokstavelig. Jeg driver ikke med misjonering på dette punktet, og jeg er sikker på at du velger de rollemodellene du mener er viktig. Som jeg har sagt hele tiden; HVIS man synes dette er et poeng, som jeg gjør, er det bare atferd som virker. :gjentar meg til det kjedsommelige:
![]() |
#186 |
By the Sea
|
Ah.
![]() |
#187 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Vi bytter på, men er stort sett han som kjører. Helt greit for meg.
![]() |
#188 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Det kommer an på hvilken bil vi kjører. Jeg skal ha en jævlig god grunn for å la ham kjøre min bil og en enda bedre grunn for å sette meg bak rattet i hans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
I og med at jeg vet hvilken bil han har så er jeg enig med din vurdering. Makan til kasse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?mannen |
![]() |
![]() |
![]() |
|