|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Glitterchick gets her license
Jeg er en racer på lukeparkering, og har automatgir.
![]() |
#185 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jada.
![]() |
#186 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Glitterchick gets her licenseOj, du har jo kommet skikkelig i gang! Så bra.
![]() |
#187 |
Glamorøs
|
Ja, gjør det! Det er kjempegøy. Husk at du må ha trafikalt grunnkurs før du setter deg bak rattet.
![]() |
#188 |
Superduperaktiv
Jeg tok trafikalt grunnkurs for over ett år siden, og vi har bil, så det er helt håpløst at jeg ikke har kommet lenger, men jeg fikk en flaskenektene morsbundet baby et par måneder etter kurset, så det ble lite barnevakt på kveldstid. Men nå er hun stor og sover godt, så nå er det ingen unnskyldning.
![]() |
#189 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Glitterchick gets her licenseHvis du tok det for over ett år siden, så må du i allefall ha ny sånn kjøretillatelse, de gjelder bre i seks måneder. Ring til kjøreskolen du tok det på, så kan de hjelpe deg.
![]() |
#190 |
Superduperaktiv
Takk for at du tipset meg om det, jeg trodde det var tre år, men det er kanskje at man må kjøre opp innen tre år etter trafikalt grunnkurs.
![]() |
#191 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Glitterchick gets her licenseDa har jeg en kjøretime til under beltet, denne gang kun i trafikk. Jeg har giret helt opp i tredje gir, jeg har bakkestartet, kvalt motoren en gang, tråkket på gass i stedet for brems, vinglet rundt i veien, sjekket lufttrykket og parkert i en garasje. Etterpå var jeg så utslitt at jeg måtte ta en lang spasertur i botanisk hage for å samle meg igjen.
Sist redigert av Tallulah : 11-05-09 kl 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Glitterchick gets her licenseNå har jeg seks kjøretimer under beltet, og det går jo fremover. Selv om jeg kveler motoren med jevne mellomrom. I dag kjørte jeg gjennom Lodalen og opp på Ekeberg, tok en perfekt (
![]() |
#194 |
Pauset
|
Det var ikke i elvetiden du var på Ekeberg vel? Kjørte en ganske stor og kul mørk skolebil? |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Glamorøs
|
Jo, var du en av dem som lå bak meg?
![]() |
#196 |
Pauset
|
Ha ha. Nei. Jeg gikk på fortauet samme vei som du kjørte (hvit jakke). Så forbikjøringen og syntes den var litt stygg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Glamorøs
|
Takk. Jeg så desverre ikke deg, jeg legger igrunn ikke merke til så veldig mye rundt meg. Hvertfall av de tingene jeg ikke må forholde meg til i allefall.
![]() |
#198 |
Pauset
|
Tja. Jeg så ikke deg da, men la merke til at bilen kjørte en god del under fartsgrensen, derfor jeg husket det... |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Glamorøs
|
Takk!