Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Glitterchick gets her license

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-09, 10:44   #1
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Oj, du har jo kommet skikkelig i gang! Så bra.

Nå ble jeg inspirert. Tror jeg må få barnevakt så jeg kan få øvelseskjørt litt med mannen min, og forhåpentligvis begynt med timer i løpet av sommeren.

Gammel 08-05-09, 10:56   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cielo, her.

Nå ble jeg inspirert. Tror jeg må få barnevakt så jeg kan få øvelseskjørt litt med mannen min, og forhåpentligvis begynt med timer i løpet av sommeren.

Ja, gjør det! Det er kjempegøy. Husk at du må ha trafikalt grunnkurs før du setter deg bak rattet.

Jeg har jo ikke fått kjørt noe som helst utenom kjøretimene, så jeg er egentlig ganske stolt over at jeg fikk bevege meg litt ut i Oslotrafikken på andre timen, og nå på fjerde timen, skal jeg bare kjøre i trafikken. Ikke mer parkeringsplass!

Men fytti, det er dyrt. Bare de obligatoriske greiene kommer på bortimot 20.000,- I tillegg kommer kjøretimene i tillegg på 550,- og de trenger de fleste i Oslo over 50 av.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 11:10   #3
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja, gjør det! Det er kjempegøy. Husk at du må ha trafikalt grunnkurs før du setter deg bak rattet.

Jeg har jo ikke fått kjørt noe som helst utenom kjøretimene, så jeg er egentlig ganske stolt over at jeg fikk bevege meg litt ut i Oslotrafikken på andre timen, og nå på fjerde timen, skal jeg bare kjøre i trafikken. Ikke mer parkeringsplass!

Men fytti, det er dyrt. Bare de obligatoriske greiene kommer på bortimot 20.000,- I tillegg kommer kjøretimene i tillegg på 550,- og de trenger de fleste i Oslo over 50 av.

Jeg tok trafikalt grunnkurs for over ett år siden, og vi har bil, så det er helt håpløst at jeg ikke har kommet lenger, men jeg fikk en flaskenektene morsbundet baby et par måneder etter kurset, så det ble lite barnevakt på kveldstid. Men nå er hun stor og sover godt, så nå er det ingen unnskyldning.

Men dyrt blir det, det ser jeg... Jeg kjenner heldigvis Oslo veldig godt, det gjør det kanskje bittelitt lettere og mindre skummelt å skulle ut i trafikken?

Emneord
førerkort, lappen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:01.