Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden for treiginger 2022

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-22, 23:19   #181
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.679
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Men her sitter jeg, få kvelder før jul.

Badekaret har som vanlig blitt fullt. Håndklær og kluter, noe utetøy, en sekk toalettpapir etc.

Det må tømmes og vaskes, for like fast som den kinoen, ligger det om et par dager en vaskeklut i kalenderen. Tid for årets julebad, eller dusj for den som heller vil det. Minimum yngste vil nok bade.

Halve spisebordet (som for anledningen er 3 meter langt) er dekket av... Tja, en blanding av godteri, papirer, noe kalendere, skriveblokk, gaver som skal pakkes og.... Trolig en del rot.

I stuen finnes brettet klesvask som må finne veien ut derfra. I gangen utenfor vaskerommet er enda mer klesvask, som ikke er brettet enda.

Huset er bare halvveis pyntet og kvartveis vasket til jul

Bare jeg får ut et par rapporter (eller, den ene er egenelig 35 rapporter, men den andre er bare en) i moegen så håper jeg på kort dag torsdag og fri fredag.

Men for å få ut den rapporten som er 35 delrapporter i morgen, så har jeg nok en liten time jobb igjen enda, i kveld.

Jul blir det, om enn litt på halv åtte.

Ombestemte mannen min igjen. Så da får yngste likevel mobil til jul som jeg først trodde men han hade ombestemt seg tidligere i uka. Simkort er bestilt og kommer nok i romjula en gang. Det får gå greit nok.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-22, 23:22   #182
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.547
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Meny har 3 for 2 på Jacobs produkter nå, og da kan du få endel ok ting til grei pris.

Kid og Princess også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-22, 23:27   #183
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.547
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Treet er tatt opp fra boden, juletrepynt også. Treet pyntes i morgen. Da baker jeg også rundstykker som fryses ned. Gavene er pakket inn bortsett fra en. Jeg har funnet frem en duk som må strykes, kjøpt lys til gravene og handlet brus og brød. Det er massevis av tid igjen føler jeg. Julestemningen mangler.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-22, 23:35   #184
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.858
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Kid og Princess også.

Men de har vel ikke så mye mat?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-22, 23:39   #185
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.942
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Men de har vel ikke så mye mat?

Ikke si det. Jeg kjøpte faktisk olivenolje på Princess tidligere i vinter. 3 for 2 også, når jeg tenker meg om.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-12-22, 23:43   #186
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.850
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg sliter med ønske om gave som ikke skal være ting, det er så vanskelig for meg å få til nå. Skulle ønske vi lunne gi noe og så ferdig med det. Det blir så fort styrete med opplevelser, konserter, overnatting ol. Jeg skjønner at jeg oppleves kravstor og rar som gjerne får ting, blir glad for noe enkelt som andre enn meg selv har skaffet. Jeg får lite ellers og unner meg i egne øyne ikke så mye.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-22, 00:02   #187
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.942
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg sliter med ønske om gave som ikke skal være ting, det er så vanskelig for meg å få til nå. Skulle ønske vi lunne gi noe og så ferdig med det. Det blir så fort styrete med opplevelser, konserter, overnatting ol. Jeg skjønner at jeg oppleves kravstor og rar som gjerne får ting, blir glad for noe enkelt som andre enn meg selv har skaffet. Jeg får lite ellers og unner meg i egne øyne ikke så mye.

Jeg synes noe spiselig eller drikkelig er en god løsning. Det er ikke forpliktende eller kalenderfestet på samme måte som en opplevelse. Og det er noe alle mennesker trenger.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-12-22, 01:10   #188
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.547
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg synes noe spiselig eller drikkelig er en god løsning. Det er ikke forpliktende eller kalenderfestet på samme måte som en opplevelse. Og det er noe alle mennesker trenger.

Enig! Finnes mye godt spiselig.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-22, 02:45   #189
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.653
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg sliter med ønske om gave som ikke skal være ting, det er så vanskelig for meg å få til nå. Skulle ønske vi lunne gi noe og så ferdig med det. Det blir så fort styrete med opplevelser, konserter, overnatting ol. Jeg skjønner at jeg oppleves kravstor og rar som gjerne får ting, blir glad for noe enkelt som andre enn meg selv har skaffet. Jeg får lite ellers og unner meg i egne øyne ikke så mye.

Godt å se at det ikke er bare meg. Jeg føler meg litt teit som har ønsket meg ullundertøy og nye skåler til kjøkkenet, men jeg har også veldig begrenset kapasitet til konserter og teater i hverdagen og orker ikke mer stress. Men føler meg utakknemlig som tenker det.

Å gi spiselige og drikkelige gaver til meg er som å gi vin til en avholdsperson. Men mannen min har stor glede av det, så heller det enn konsert.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-22, 07:32   #190
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.675
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg er som deg veobra. Skulle ønske folk ikke var så forferdelig kravstore og kresne, men heller bare kunne blitt glad for det de fikk, stort eller smått. At det ikke måtte være så nøye alltid. Til slutt blir folk så redde for å gi hverandre gaver at de bytter vipps av samme verdi i stedet. Hva er poenget med det liksom?

Jeg får heller ikke ofte gaver og oppmerksomhet fra andre, så på julaften gleder jeg meg like mye over hver minste lille pakke jeg åpner, som noen har gått ut og kjøpt, og tenkt på meg. Det eneste jeg blir litt skuffet over er når folk ikke har giddet å ta seg bryet med å tenke ut noe, og gir meg en penge eller et gavekort så jeg blir nødt til å gå ut og gjøre det selv.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-22, 07:50   #191
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.653
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg uttrykker takknemlighet og ER takknemlig uansett hva jeg får, bare så det er sagt. Det er bare her på forum jeg velger å være åpen om feks at det er meningsløst å gi meg matgaver.

Jeg synes det er leit å lese (her og i andre medier) at gaver er blitt så vanskelig for mange.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-22, 08:56   #192
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.675
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Ja, jeg snurter heller ikke i RL over verken gavekort eller penger, det skulle tatt seg ut. Men inni meg ønsker jeg meg at de heller hadde gitt meg et par sokker og en sjokolade, eller hva som helst.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-22, 08:59   #193
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.762
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Vi bruker online ønskelister som ledetråd både til jul og bursdager. Voksne som barn, og alle er virkelig flinke til å oppdatere jevnlig. Antall ønsker varierer fra 7-8 til 30, og priskategori spriker også en god del. Rom for gavespleis her altså. Det er ikke alltid ønskelista blir brukt av giver, men vi kjenner hverandre såpass godt at vi vet hva som faller i smak. Feks så er ull en gjenganger på alle listene, det kan være såvel hjemmestrikka sokker og votter som kjøpeull.

Er syk for tida, men føler meg bedre morgen og formiddag før feberen setter inn, så nå har jeg laget noen fasader av pepperkakehus pluss en slags støtte til baksiden. Spent på om det funker. Vasket stekovnglasset i samme slengen, og nå skal jeg strikke fram til butikkene åpner. Finne fram munnbind og gjøre unna apotek, dagligvarer og Claes Olson. Trenger flere glass til fudge og brente mandler. Kosedag med andre ord.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-22, 10:07   #194
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.850
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg er veldig glad for å lese at det er andre som har det som meg med gaver. I dag har jeg feks på meg en ullsinglet jeg fikk for sikkert 20 år siden. Den er ikke den mykeste og flotteste jeg har, men jeg fikk den av moren min. For meg betyr det masse.

Vi har pleid å ha mange gaver i familien. Det kan sikkert virke overveldende. Barna har ikke fått så veldig mye utenom bursdag og jul. De har måttet ønske seg og "spare opp" ønsker slik at de kan ønske seg og kanskje få til jul. Det har også vært gitt praktiske ting som truser, ullsokker og tegneark. Dette kunne vi gitt utenom, men det er med på å gi litt julemagi og masse pakke. Uten at jeg synes det er helt galematias og bare forbruk av den grunn, hvis man ser helhetlig på det og ikke bare ser haugen julaften.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-22, 10:13   #195
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.675
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg er barnslig, og synes også det er stor stas og veldig fint å se på, med mange pakker under juletreet. Vi har aldri brukt nisse, så vi legger pakkene under treet etter det er ferdig pyntet på kvelden lille julaften, når ungene har lagt seg. Så de ligger der når ungene står opp julaftens morgen, og hele dagen fram til de åpnes etter middag. En bunke konvolutter blir liksom ikke det samme.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-22, 10:20   #196
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.653
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, jeg snurter heller ikke i RL over verken gavekort eller penger, det skulle tatt seg ut. Men inni meg ønsker jeg meg at de heller hadde gitt meg et par sokker og en sjokolade, eller hva som helst.

Jeg synes gavekort er helt fint, hvis det er av typen som kan brukes hvor som helst. For da kan jeg kjøpe meg klær, det synes jeg er vanskelig å ønske meg pga. vanskelige størrelser. Men er samtidig veldig enig i at det er trist å ha bare konvolutter under juletreet.

Hjemme hos oss ligger alle gavene under juletreet fra vi setter det opp. Ungene elsker det! Lillesøster stirrer med store øyne, men har ikke vært borti dem i det hele tatt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-22, 10:44   #197
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.116
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Jeg blir altså så sur av friske og spreke besteforeldre som ikke gidder å handle julegaver, og som outsourcer det til meg. Det er snakk om 5 barnebarn (3 her hos oss + svigerbarnebarn) som alle har lang og detaljert ønskeliste i prisklassen fra 200 kr og oppover, og så blir det altså for mye styr for pensjonistene å gå på julegavehandling. Enda de bor like ved et digert kjøpesenter med åpningstid 10.00-21.00.
De er rause da, den skal de har. Hvert barnebarn får 2000 kr, så det kan fort bli flere pakker.
Og siden vi har ungdommer og voksne barn i student- og etableringsfasen som både trenger og ønsker seg en hel masse og som synes det er kjekkere med pakker enn konvolutter under treet, så har jeg handlet til dem alle. Og hentet pakker på posten. Og pakket inn. Og skrevet på merkelapper. Pensjonistene har vippset, det var det de klarte i år også.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-22, 15:28   #198
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.450
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg er veldig glad for å lese at det er andre som har det som meg med gaver. I dag har jeg feks på meg en ullsinglet jeg fikk for sikkert 20 år siden. Den er ikke den mykeste og flotteste jeg har, men jeg fikk den av moren min. For meg betyr det masse.

Vi har pleid å ha mange gaver i familien. Det kan sikkert virke overveldende. Barna har ikke fått så veldig mye utenom bursdag og jul. De har måttet ønske seg og "spare opp" ønsker slik at de kan ønske seg og kanskje få til jul. Det har også vært gitt praktiske ting som truser, ullsokker og tegneark. Dette kunne vi gitt utenom, men det er med på å gi litt julemagi og masse pakke. Uten at jeg synes det er helt galematias og bare forbruk av den grunn, hvis man ser helhetlig på det og ikke bare ser haugen julaften.

Sånn har vi det også

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-22, 15:31   #199
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.265
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg er barnslig, og synes også det er stor stas og veldig fint å se på, med mange pakker under juletreet. Vi har aldri brukt nisse, så vi legger pakkene under treet etter det er ferdig pyntet på kvelden lille julaften, når ungene har lagt seg. Så de ligger der når ungene står opp julaftens morgen, og hele dagen fram til de åpnes etter middag. En bunke konvolutter blir liksom ikke det samme.

Jeg og. Og jeg gleder meg like mye til pakkeåpning som barna. Men jeg synes det er like gøy å gi som å få.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-22, 19:21   #200
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.042
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden for treiginger 2022

Nå føler jeg meg ovenpå. Vi har nemlig husket å legge ribba på tining i kjøleskapet. Der skal den ligge i 2 døgn før vi krydrer den.

Pinnekjøtt skal ikke vannes før lille julaften. Men det er i hus.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no