|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor fornøyd hadde du blitt?Min venninne Yppolb har bursdag i morgen. Mann og minste sønn syns det blir styr å gi gave i morgen pga str, så den ble lite høytidelig levert i ettermiddag.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?Jeg hadde begynt å grine...
|
|
|
|
#3 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?
Hun var vel ikke så langt unna akkurat. Men skjerpet seg kraftig av hensyn til barnet.
|
|
|
#4 |
|
|
Kjøkkenhåndklær? Nei, det er for snilt.
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Ja. Eller stålull og en ny langkost.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?Jeg hadde vel ikke blitt sånn superglad akkurat (har ikke mikro, ønsker meg det heller ikke).
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
izzI ( |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?Jeg hadde blitt glad - hvis vi trengte ny micro. Men jeg blir stort sett alltid glad, så jeg bør egentlig ikke regnes med. Diamanter og blomster er vel omtrent det eneste jeg ikke hadde blitt glad for.
|
|
|
|
#10 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Jeg er vel litt som oslo78 kjenner jeg. Hadde nok vært greit fornøyd og tenkt "ja ja, den kommer jo til nytte", ikke så romantisk akkurat, men det kommer mange flere bursdager heretter, så får jeg være flinkere til å uttrykke tydelig hva jeg ønsker meg neste gang. Vi har vært sammen i veldig mange år, jeg har fått mye fint opp igjennom, så en og annen bom tåler jeg, uten å gidde å lage noe nummer ut av det.
|
|
|
#11 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?Fornøyd? Ikke i det hele tatt. Skuffelsen ville vært stor, men skjult for barna håper jeg. Jeg tviler på at jeg hadde husket skuffelsen lenge nok til å hevne meg meg i mai. :teflon: |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Dette.
|
|
|
#16 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?Noen eksempler på innlegg som i alle fall jeg tolket i en litt annen retning enn "Jeg hadde blitt litt lei meg inni meg."
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
koko
|
At jeg ville blitt dritsur står jeg inne for fordi mikro er en, for meg, totalt unyttig ting som jeg tydelig har uttalt at jeg ikke vil ha i hus. Men vi er som sagt enige om at vi ikke skal ha mikro.
Dårlige vitser har også livets rett. Sist redigert av Syrinx : 07-04-16 kl 18:49. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?Min venninne adlitam hadde blitt superskuffa, og ikke klart å legge skjul på det. Mannen min har dessuten fått beskjed om at man skal ha personlige -men gjerne nyttige, for all del - gaver til bursdagen, med mindre man spesifikt ønsker seg noe til fellesskapet. Det trenger ikke være dyrt, men det skal være til meg. Jeg hadde blitt mer glad for en 200 grams sjokolade enn for mikrobølgeovn.
|
|
|
|
#20 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?Jeg hadde ærlig talt ikke blitt kjempeglad for microovn, nei. Da ville jeg blitt mer glad for parfyme eller nydelige blomster eller noe annet som var til meg. Ikke micro eller noe annet nyttig for familien. Jeg vil heller motta et personlig og fint kort enn en (for meg)upersonlig gave. |
|
|
|
![]() |
|
|