Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du misfornøyd med sommerværet?
Ja! 111 53,62%
Nei! 77 37,20%
Har ikke vært i Norge 13 6,28%
Solkrem 6 2,90%
Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-15, 13:19   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Jeg sitter ute i hagen nå, det er sol, litt vind og 16 grader. Kjølig i skyggen, for varmt i sola. Det er varmt nok for meg, dette her, altså. Forventer ikke mer av norsk sommer. Men å bade? Det har vi ikke gjort i sommer i det hele tatt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-15, 17:12   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Her er det nå sommer, 23 grader, vi drar på stranden. Det er meldt samme vær hele neste uke (typisk at jeg starter på jobb mandag, men vi har da ettermiddagene i alle fall).

Gammel 07-08-15, 19:51   #3
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Her har deg pøst ned idag og jeg har sett på charter i høstferien selv om det er utopi. Jeg er på vei til å bli ordentlig deppa av dette møkkaværet.

Gammel 08-08-15, 01:20   #4
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

I dag var jeg på en merkelig måte fornøyd med været. Godt og varmt, om enn ikke så mye solingsvær, og så en real omgang med torden! Jeg er mektig fascinert av torden, og det er ikke så ofte vi har slike runder her, så når det kom så koste jeg meg

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-15, 09:43   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

I dag var jeg på en merkelig måte fornøyd med været. Godt og varmt, om enn ikke så mye solingsvær, og så en real omgang med torden! Jeg er mektig fascinert av torden, og det er ikke så ofte vi har slike runder her, så når det kom så koste jeg meg

Jeg elsker tordenvær!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-15, 01:36   #6
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjertens enig, fili!

Gammel 08-08-15, 17:12   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I Oslo har det vært nydelig i dag, alle unntatt meg har badet lenge og vel.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-15, 23:22   #8
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Barna mine har badet masse i sjøen i dag.

Jeg har ryddet. Ikke i sjøen. Men snek meg til en halvtime i sola med kindlen, man må jo ha pause.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-15, 23:26   #9
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åååå, en deilig sommerdag!

Gammel 09-08-15, 00:10   #10
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Nydelig sommerdag her i sør også. Håper det varer til i morgen i alle fall.

Gammel 09-08-15, 00:32   #11
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg syns det har vært kaldt i dag. 12-åringen måtte ha fleece under boblevesten i dag.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-15, 00:34   #12
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har jo omtrent gått fra én høst til den neste uten vinter, vår og sommer imellom. Kjipt ja.

Gammel 09-08-15, 18:41   #13
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Vi har jo omtrent gått fra én høst til den neste uten vinter, vår og sommer imellom. Kjipt ja.

Litt vinter var det vel her, men vår og sommer ble glatt hoppet over. Det skal bli hardt med en ny høst, selv om jeg har fått 3 uker med sol og varme er det liksom noe som mangler.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-15, 00:39   #14
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope, ikke misfornøyd, men veldig fornøyd med at jeg tidlig så at dette kom til å bli en sommer med kjedelig vær, og at jeg bestemte meg for å ikke bli negativt påvirket av det. Jeg har våknet opp hver dag og kikket ut vinduet og tatt det derfra. ¨
Ferien vår har bestått av et døgn enda lengre nord enn der vi bor, og skitvær var det der også.
Jeg trenger virkelig pent vær helgen om et par uker, og får jeg det skal jeg ikke syte, klage eller be om mer.

Gammel 09-08-15, 09:37   #15
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Det jeg egentlig har vært mest misfornøyd med, er at værmeldingene har virket så upresise. Jeg har ikke tall på de kveldene vi har diskutert neste dag, og våknet opp til et vær som er fullstendig inkompatibelt med det vi tenkte å gjøre. I dag skulle det f.eks. ikke regne her, vi sjekket senest i går - og avtalte at de andre går på fjellet mens jeg herjer videre i hagen. Det kan vi fremdeles gjøre, men det pøser vitterlig ned...

Gammel 09-08-15, 09:40   #16
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Det er vanskelig å melde ustabilt vær. Jeg synes også det har endret seg hele tiden. Gledelig når det blir bedre enn forventet, kjedelig når godværet ikke kommer som man tror.

I går var det en nydelig kveld her i Oslo.

Gammel 09-08-15, 09:40   #17
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

...å se ut vinduet funker altså best.

Gammel 09-08-15, 09:56   #18
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Og aldri, aldri glede seg til det fine været som er meldt om fire dager.

Gammel 09-08-15, 15:19   #19
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Og nå er det 19 grader og tendenser til sol, men det blåser jo stiv kuling ute. Værmeldingen har meldt omtrent vindstille. Yr kan ta seg en bolle, jeg går en tur, og flakser litt med vingene mine.
Vi har grillet to ganger i sommer, ungene har badet en gang i sjøen, med besteforeldre mens jeg var på jobb.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-15, 15:32   #20
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men ikke "Nei!" allikevel. Det har jo ikke vært en super sommer sånn værmessig sett, men vi har grillet flere dager enn vi ikke har grillet, så jeg er fornøyd og syns vi har hatt en fin sommer. Det blir jo det man gjør det til tenker jeg. Og om jeg har lyst til å gå på stranda og bade, så gjør jeg det uansett hvor varmt/kaldt det er (bor ved strand og bader hele året).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:12.