Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du misfornøyd med sommerværet?
Ja! 111 53,62%
Nei! 77 37,20%
Har ikke vært i Norge 13 6,28%
Solkrem 6 2,90%
Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-15, 15:25   #181
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Synes forresten også at det er ordentlig kjipt at mannen og jeg ikke kan sitte ute om kveldene, slik vi ofte gjør om sommeren.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-15, 15:44   #182
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Synes forresten også at det er ordentlig kjipt at mannen og jeg ikke kan sitte ute om kveldene, slik vi ofte gjør om sommeren.

Det synes jeg aldri at jeg kan i Norge.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-08-15, 15:52   #183
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Samme her.

Tror det har litt med hvor i landet man bor, og hvilke forventninger man har. Her har det aldri fått etablere seg en forestilling om at sommer = sol, bading og sene kvelder på terrassen. Det skjer vel som regel en og annen dag i løpet av sommeren, men ikke noe vi "ofte gjør", og som vi forbinder med sommerferie.

Mens jeg har inntrykk av at enkelte som bor lenger sør ikke aner hva i alle dager man da gjør om sommeren ... Så dette har ikke vært noen unormal sommer for meg sånn sett, vi har gjort de tingene vi hadde planlagt, og de tingene vi vanlgivis gjør om sommeren, bare med litt mer klær på.

Gammel 07-08-15, 16:03   #184
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det gjør vi veldig ofte om sommeren. I kroken på terrassen, med overbygg og varmeovn. Og pledd. Nå er det direkte utrivelig der, pledd og klær til tross.

Gammel 07-08-15, 16:05   #185
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Samme her.

Tror det har litt med hvor i landet man bor, og hvilke forventninger man har. Her har det aldri fått etablere seg en forestilling om at sommer = sol, bading og sene kvelder på terrassen. Det skjer vel som regel en og annen dag i løpet av sommeren, men ikke noe vi "ofte gjør", og som vi forbinder med sommerferie.

Mens jeg har inntrykk av at enkelte som bor lenger sør ikke aner hva i alle dager man da gjør om sommeren ... Så dette har ikke vært noen unormal sommer for meg sånn sett, vi har gjort de tingene vi hadde planlagt, og de tingene vi vanlgivis gjør om sommeren, bare med litt mer klær på.

Altså. Vi bor i Stavanger og er vant til utrivelig vær. 12 grader og regn både på Sankthans og julaften er vel helt normalt. Varme, lange somre forventer vi aldri. Men det går sjelden en sommer uten en eller flere korte (noen få dager) med ordentlig sommervær.

Bading bedriver vi sjelden. Det er som regel 16 grader i sjøen. Nå er det 12.

Gammel 07-08-15, 16:11   #186
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det gjør vi veldig ofte om sommeren. I kroken på terrassen, med overbygg og varmeovn. Og pledd. Nå er det direkte utrivelig der, pledd og klær til tross.

Da skjønner jeg. Vi har ikke en slik krok. Ja, vi har som regel noen dager eller en sammenhengende kortere eller lengre periode med sommervær, men det er ikke noe jeg gjør da som jeg føler at jeg ikke har fått gjort i år. Det er bare bekledningen som har vært annerledes. Og vi har da ikke hatt ille vær, ungene har faktisk badet opptil flere ganger, og vi har vært veldig mye ute.

Jeg synes selvsagt det er veldig deilig med sol på kroppen, og nyter det fullt ut når det er skikkelig finvær. Men det er ikke slik at jeg er misfornøyd heller, hvis det ikke er slik.

Sist redigert av My : 07-08-15 kl 16:39.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-15, 16:12   #187
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Her er det nå sommer, 23 grader, vi drar på stranden. Det er meldt samme vær hele neste uke (typisk at jeg starter på jobb mandag, men vi har da ettermiddagene i alle fall).

Gammel 07-08-15, 18:51   #188
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Her har deg pøst ned idag og jeg har sett på charter i høstferien selv om det er utopi. Jeg er på vei til å bli ordentlig deppa av dette møkkaværet.

Gammel 07-08-15, 19:51   #189
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjønner deg, Fili. Jeg hadde også troen på august og sitter i skrivende stund på terrassen under et ullpledd og ser på det grå været. Men et kjapt søk på byen din på yr viser da fantastisk vær framover?

I dag har det vært 20 grader og ganske mye sol, vi har tatt et (kaldt) kveldsbad og det hjalp på humøret. Meldt fint og 20 grader i morgen, men også endel regn i uka som kommer.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-15, 00:20   #190
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

I dag var jeg på en merkelig måte fornøyd med været. Godt og varmt, om enn ikke så mye solingsvær, og så en real omgang med torden! Jeg er mektig fascinert av torden, og det er ikke så ofte vi har slike runder her, så når det kom så koste jeg meg

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-15, 00:36   #191
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjertens enig, fili!

Gammel 08-08-15, 08:43   #192
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

I dag var jeg på en merkelig måte fornøyd med været. Godt og varmt, om enn ikke så mye solingsvær, og så en real omgang med torden! Jeg er mektig fascinert av torden, og det er ikke så ofte vi har slike runder her, så når det kom så koste jeg meg

Jeg elsker tordenvær!

Gammel 08-08-15, 09:55   #193
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sør for Oslo hadde vi en flott hagefest i går, det var faktisk varmt ganske lenge. Ullpleddene kom fram utover kvelden, og det var stygt mye regn på formiddagen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-15, 12:19   #194
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Jeg sitter ute i hagen nå, det er sol, litt vind og 16 grader. Kjølig i skyggen, for varmt i sola. Det er varmt nok for meg, dette her, altså. Forventer ikke mer av norsk sommer. Men å bade? Det har vi ikke gjort i sommer i det hele tatt.

Gammel 08-08-15, 16:12   #195
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I Oslo har det vært nydelig i dag, alle unntatt meg har badet lenge og vel.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-15, 22:07   #196
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Men jeg innrømmer at minnet om den fantastiske badesommeren i fjor nok ikke har sluppet taket. Badetempen skulle likevel vært mer enn 17 nå, altså. Dette er mot normalt.

17 er normalt. Her er det 12.

Gammel 08-08-15, 22:22   #197
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Barna mine har badet masse i sjøen i dag.

Jeg har ryddet. Ikke i sjøen. Men snek meg til en halvtime i sola med kindlen, man må jo ha pause.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-15, 22:26   #198
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åååå, en deilig sommerdag!

Gammel 08-08-15, 23:10   #199
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Nydelig sommerdag her i sør også. Håper det varer til i morgen i alle fall.

Gammel 08-08-15, 23:32   #200
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg syns det har vært kaldt i dag. 12-åringen måtte ha fleece under boblevesten i dag.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17.