|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger
Jeg er veldig glad for alle de kloke hodene her inne, ingen tvil om det. Jeg tviler heller ikke på at de fortjener hvert eneste ryktepoeng de har opptjent, men å gå derfra til påstanden: "Om du ikke har en like skarp hjerne som smilefjes så må du bare tåle å være utenfor eller henge med så godt du kan" blir litt kaldt og trist, synes jeg. Det er da ikke noe i veien for at man kan være litt raus og gi litt også til de nye eller de som er pittelitt mindre aktiv slik at de ikke får hodet kappet av hver gang de slår en spøk som ikke faller i god jord, har en mening som går mot strømmen eller stiller ett spørsmål eller mot all formodning skriver en skrivefeil.
|
|
#2 |
|
Sånn passe sane
|
Er det ikke så enkelt som at de som skriver knakende gode innlegg som regel er de som får flest ryktepoeng? Og - let's face it - de knakende gode innleggene har det med å komme fra knakende kloke mennesker. Men, det deles da ut plenty av prikker i de mer "softe" trådene også. Man kan få en del "åh.. så søøøt!" - prikker av å legge ut bilde av nyfødt bebis også altså.
|
|
#3 |
|
Helt vanlig
|
Tar dette som et bevis på at jeg ikke klarer å uttrykke meg tydelig nok skriftlig.
Sist redigert av Mani : 25-06-11 kl 14:07. |
|
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerJeg telte med deg, Strutsen.
|
|
#6 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerFor en utrolig dustete tråd! Hadde det ikke holdt at et par hadde svart noe og blitt ferdig med det? Istedet så kaster man seg over og må si det samme om og om igjen, sånn for å ordentlig gni det inn liksom? Det spiller egentlig ingen rolle om jeg synes det var et tiggeinnlegg, en mobbeanklage eller hva det nå var. Men jeg får en ugrei følelse av mobb her noen ganger, gitt. En mobb, altså. Dere vet hva det vil si?
|
|
#7 |
|
Sånn passe sane
|
: peker på Plipps tittel:
|
|
#10 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
(Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
#11 |
|
Getting in tune
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerHehe, synes du jeg er voldsom?
|
|
#13 |
|
Getting in tune
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerHa, ja 007, det er litt kvalmende med voksne mennesker som ikke kan slutte innimellom. Jeg er selvsagt klar over at dette er en morsom forumlek og en tone som slår an, men spesielt sjarmerende er det ikke.
|
|
#14 |
|
Getting in tune
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerJa, selvsagt.
|
|
#15 |
|
© All rights reserved
|
Ja! Jeg vil være lederen av pakket!
Nå har vel aldri målet vært å være sjarmerende, men jeg ser hva du mener og jeg ser at du ikke ser den humoren jeg ser. Men nå har jo jeg en litt sær humor da, så det er kanskje ikke så rart at du ikke ser den, når jeg tenker meg om. (For ja: Det hender at jeg tenker meg om. Ikke ofte, men det hender.)
Slo du meg? |
|
|
|
|
#16 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerJeg er nå mest ingtrisert i hvordan en bruker med <650 innlegg kan ha ryktestatus 'kulere enn de fleste'.
|
|
#17 |
|
En Som Trener
|
Dette er slike ting jeg også lurer på, men jeg tenker det er noe som er Beyond me, sannsynligvis i PS (som jeg akurat har lest et sted at finnes).
|
|
#18 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerOi.. Nå har jo denne tråden tatt helt av,jeg ser omtrent bare strutser! |
|
|
|
|
#20 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Mhm. TS på Midnattsrocken.