|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerVi snakker nok godt over 60 poeng på et innlegg der, gitt. :ser i krystallkulen:
#182 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger12 prikker and counting, og minst 4 av dem av 10s.
#183 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger
Nuvel, forhistorie spiller også en rolle her.
#185 |
Drømmer
|
|
![]() |
![]() |
#186 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerDet er faktisk større sjanse for at jeg prikker noen jeg ikke kjenner så godt for et godt innlegg enn at jeg prikker en jeg kjenner godt.
#188 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerSiden vi nå snakker om meg (
#189 |
By the Sea
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerJeg synes det er like stas med en grønn prikk hver gang det kommer en - men jeg har aldri kommet på å legge merke til hvor mange poeng den fører med seg; da må man jo huske hvor mange poeng man hadde fra før? Ellers prikker jeg i hytt og pine hver gang jeg leser noe som er godt skrevet, helt uavhengig av hvem som har skrevet det. Og selv om jeg egentlig kanskje er litt grinete på personen fra en annen tråd - jeg blir så glad når jeg leser noe som er godt skrevet at da er det bye gones med én gang med gammelt grums. :enkelsjel:
#190 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerGrønne prikker kommer for gode innlegg. Ser ikke på nicket før etter at jeg har lest innlegget jeg, så det spiller ingen rolle for meg hvem som har skrevet, men hva det står.
Sist redigert av Grøten : 24-06-11 kl 22:25. Årsak: En skrivefeil. :sikkert flere, skylder på sjokoladen: |
![]() |
![]() |
#191 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerJeg ante egentlig ikke at det var et sånt aktivt prikkeliv her inne jeg. For jeg må innrømme at jeg slett ikke er flink til å huske på prikkingen selv og det går dager og år mellom hver gang jeg skriver noe som andre synes er verdt å prikke for.
#192 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
For all del, jeg tror ikke det er slik at alle som kjenner hverandre irl eller har lang fartstid på forumet driver og prikker hverandre i endinga. Heller ikke at noen rødprikker brukere for å hindre dem i å nå det gode selskap.
#193 |
lykkelig
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerJeg synes det er stas med prikker jeg. Jeg sjekker om noen har svart i trådene jeg abonnerer på, og om jeg har fått nye prikker, når jeg er innom. Dvs, det er prikkene med en liten kommentar som er morsomme da. Og bare pga kommentaren, ikke poengene som følger prikken. Jeg føler meg lagt merke til kanskje. For min del er det det som er greia tror jeg. Det er en oppmerksomhetsgreie på en måte. Jeg får en hyggelig tilbakemelding på noe jeg har skrevet. Det føles godt. |
![]() |
![]() |
#194 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerSmilefjes, f.eks., fosset inn i forumet her på ganske kort tid, altså. Jeg tror mange vil regne henne som gammel traver.
#196 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerMen man har jo ikke alle de samme forutsetningene for å gjøre seg bemerket.
#197 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerJeg telte med deg, Strutsen.
#199 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lengerFor en utrolig dustete tråd! Hadde det ikke holdt at et par hadde svart noe og blitt ferdig med det? Istedet så kaster man seg over og må si det samme om og om igjen, sånn for å ordentlig gni det inn liksom? Det spiller egentlig ingen rolle om jeg synes det var et tiggeinnlegg, en mobbeanklage eller hva det nå var. Men jeg får en ugrei følelse av mobb her noen ganger, gitt. En mobb, altså. Dere vet hva det vil si?
Emneord |
klassiker |
|
|