Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Trist morgen

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-08, 13:42   #21
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: Trist morgen

Godt å høre at det ordnet seg, da!
Her har vi mistet mange dyr igjennom årene, og man blir igrunnen aldri vant til det...like trist hver gang.

Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 14:52   #22
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Uff, jeg vet hvordan det er når barna mister kjæledyra sine. Eldsten sin kanin døde på denne tiden i fjor, fant han bare død i buret. Tom jeg gråt og sørget, men ikke så mye pga kaninen, men jeg så hvordan han led.

Godt å høre at datteren din fikk nytt marsvin så raskt Og at hun er litt gladere igjen!

Gammel 12-04-08, 15:17   #23
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stort eller lite, når et dyr som man er glad i dør, blir man lei seg.

Gammel 12-04-08, 21:29   #24
yt1300
Fullverdig medlem

yt1300 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
yt1300 er litt kul
Standard

En ting er å finne de døde i buret.
Noe annet er å selv ta de med til dyrlegen for at de skal få den siste sprøyte.
En særdeles god grunn til ikke å skaffe seg kjæledyr. Når siste kråka parkerer tøflene så skal det ikke flere dyr inn i mitt (vårt) hus.
Håper jeg

yt1300 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 19:33   #25
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Hei! titter innom for å høre hvordan går det med den nye marsvin jenta. Håper det fortsatt går likke bra.

Gammel 04-05-08, 19:36   #26
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huff så trist da, forstår godt at datteren din er lei seg

Jeg fikk telefon fra eldstemann her forledern - hun kom hjem fra skolen og fant den ene gullfisken flytende. Hun gråt sine modige tårer mens hun fortalte at hun hadde forsøkt å få liv i den igjen (jeg spurte ikke hvordan ), men at det ikke hadde gått og at hun hadde måttet spyle den ned i do . Jeg klarte heldigvis å overbevise henne om at den sikkert var gammel da vi kjøpte den (for en mnds tid siden), og at den nok døde av alderdom .

Gammel 04-05-08, 20:31   #27
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Marsvinjenta vokser og har det veldig bra Nå har vi et gammelt og litt lubbent et og ei liten og spretten, men de ser ut til å trives veldig bra sammen. Står og hviner i buret begge to når de hører vi åpner kjøleskapdøren Til sommeren skal vi kjøpe et slikt kaninbur som kan stå rett på gresset, så får de vært litt ute også på de varmeste sommerdagene (og de skal vi selvsagt ha mange av her ).

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 21:08   #28
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Så flott å høre at det går så bra. Tenkte sånn på dere at jeg måtte bare spørre. Kan tenke meg at marsvina kommer til og stor kose seg i det kaninburet. Lurer også på å kjøpe et sånt bur.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.