Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er dere i medlemsalongen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-06, 17:41   #11
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Er dere i medlemsalongen?

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

I en ellers humoristisk tråd så kom det noen selvhøytidlige og surmagede innlegg, så jeg tror faktisk det ikke er så hyggelig å bli medlem der. Som en annen var inne på, da holder det ikke å være ganske aktiv her og føle seg ganske "kjent", da går det vel heller på andre ting. Salongen bør da kun åpnes for de som anbefales av medlemmer.

Hvordan kan du si at det ikke holder å være aktiv her? Ser du mange som har skrevet feks over 500 gode innlegg (da mener jeg ikke bare smily innlegg og svar) og ikke er inne i medlemssalongen? Selv måtte jeg opp i godt over 200 innelgg og være her i over 1 mnd før jeg kom inn i medlemssalongen... og det på tross av jeg kjenner svært mange her. Men bevare meg vel det stresset meg ikke, alt til sin tid .. Det har faktisk aldri falt meg inn å spørre noen om å prikke meg, eller fortelle meg hva som skjer i der inne. Jeg er på dette forumet pga forumet, og ikke
pga medlemssalongen for å si det slik.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:49.