Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Toghelvete igjen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-08, 18:43   #18
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Toghelvete igjen?

Kjører ganske ofte i familievogn på Bergensbanen, og jeg tror du må ha vært uheldig. OK - det sitter ofte folk som ikke skulle ha vært i familievogn, fordi det er som regel den siste som blir utsolgt. Men at de ikke tåler at ungene gir lyd fra seg, det har jeg ikke opplevd. Jeg synes nok at familievogna er barnas sted, så hvis man ikke tåler unger får man finne seg et annet sted å sitte - enkelt og greit!

At det er en lang togtur fra Bergen til Oslo, som noen og enhver kan bli lei av - er en annen sak som det ikke er så mye å gjøre med Sats på å ta med litt som kan engasjere underveis - og håp at det er flere barn med samme tog! Det å få nye venner underveis, pleier å gjøre underverker på en ellers lang og kjedelig tur.

God tur - og håper dere får en triveligere tur i år!

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:03.