Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Du kan fort bli avhengig...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-06, 03:36   #101
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Du kan fort bli avhengig...

Forsøk: Nå skal jeg trykke på linken, gå inn og spille i max ca 2 min - og jeg har ikke tenkt å bli hekta! Jeg lover!

Kjeder meg riktignok på nattevakt, men...

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 03:45   #102
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Uups! Kjempegøy! Lyder, farger og fasonger man blir glad og ivrig av.
Jeg spilte ca 5 min - kunne jo ikke slutte spillet MIDT I! Jeg skal videresende det til de andre nattevaktene her - så har'em litt å gjøre når de skal jobbe natt!

Menne.... jeg skal ikke bli hekta på dette altså. Skal ikke legge det under favoritter, eller lete frem denne tråden igjen. Eller, det er jo ganske uskyldig da? Fin måte å holde seg våken på, og bruke noen få hjerneceller?

Gammel 11-11-06, 09:58   #103
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chantelle, her.

Hvordan skal jeg gå frem for å få flere poeng tro?

Lat som om jeg ikke er her...

Tror du får mer poeng når du klarer å sprenge mye på en gang. Om du fjerner en rad langt oppe, så sprenges boblene nedenfor. Åååå så bra forklart.... Muligens mer poeng ved å skyte "i vante" (via veggen) også.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 10:04   #104
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Menne.... jeg skal ikke bli hekta på dette altså. Skal ikke legge det under favoritter, eller lete frem denne tråden igjen. Eller, det er jo ganske uskyldig da? Fin måte å holde seg våken på, og bruke noen få hjerneceller?

Klarte du å ikke ble hekta?
Jeg er hekta....måtte åpne tråden for å finne linken igjen

Gammel 11-11-06, 10:58   #105
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

HOLY!!
Jeg trodde jeg hadde klart kjempemasse 48000 ... så er rekorden på var det 6mill?
Er virkelig hekta, vil på topplista

Gammel 12-11-06, 00:35   #106
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

*finner frem denne tråden igjen* OG der var linken ja...

Er jo ikke noe annet gøy å gjøre på nattevakt.

Gammel 12-11-06, 01:32   #107
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hadde liksom tenkt til å gå å legge meg for en veldig god stund siden.
Men plutselig fikk jeg masse å gjøre...
Skal bare, skal bare...............

Ž*•.ž(*•.žGutt 99-01 og 03ž.•*Ž)ž.•*Ž
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 14:13   #108
Lille Blink
Aktiv

Lille Blink sin avatar

Hvor: Rogaland
Lille Blink er litt kulLille Blink er litt kul
Standard

*forte meg å spille litt før snuppelupp våkner fra luren sin*

Lille Blink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 15:09   #109
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Storebror kom bort til meg i sted. Mamma har du ikke funnet boblespillet?

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 09:27   #110
Lille Blink
Aktiv

Lille Blink sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Storebror kom bort til meg i sted. Mamma har du ikke funnet boblespillet?

Gammel 13-11-06, 09:28   #111
Lille Blink
Aktiv

Lille Blink sin avatar

Standard

Ny personlig rekord for meg

365 040 poeng

Gammel 13-11-06, 09:50   #112
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da fikk jeg min første Game Over med 256' poeng

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 10:43   #113
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Jeg tømmer brettet stadig vekk, men får færre og færre poeng for det. I går endte jeg opp med 108 700 poeng. Kan vi ikke starte en ny konkurranse der det er om å gjøre å tømme brettet fortest mulig (les: oppnå færrest mulig poeng)? Da har kanskje jeg en mulighet også.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 11:17   #114
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ryli, du må bruke lenger tid på å tømme, vettu! :dårlig skjult hentydning:

:rå latter:

- No. 4 -
Gammel 13-11-06, 11:57   #115
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Jeg tror rett og slett at jeg er for god til dette, at poengtelleren ikke rekker å henge med eller noe sånt.

Gammel 13-11-06, 12:15   #116
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Ryli, du må bruke lenger tid på å tømme, vettu! :dårlig skjult hentydning:

:rå latter:

Scarlett er ei råne, scarlett er ei råne

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 12:53   #117
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Scarlett er ei råne, scarlett er ei råne

Stril, ikke råne.

- No. 4 -
Gammel 13-11-06, 15:49   #118
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En rånete stril ... *kompromiss*

(Not that there is anything wrong with it ... )

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 16:25   #119
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Først nå skjønte jeg hentydningen. :litt treig:

Jeg har sikkert truffet på Scarlett flere ganger i rl, tenker jeg. Var mye på fisketurer rundt omkring i Bergensområdet, og på bensinstasjonene var det flust av rånete striler, og deriblant kanskje Scarlett?

Gammel 13-11-06, 17:56   #120
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Husker du oss igjen?

- No. 4 -
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:44.