Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Er det noen som handler mat via nettet?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-08, 23:29   #61
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noen som handler mat via nettet?

Jeg hadde ikke handlet på nett til de prisene som var på supermarket.no.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 23:35   #62
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg hadde ikke handlet på nett til de prisene som var på supermarket.no.

Synes du det var dyrt? Det er noe lunde samme pris som Rimi/prix her i bygda.

Gammel 21-04-08, 08:02   #63
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Synes du det var dyrt? Det er noe lunde samme pris som Rimi/prix her i bygda.

Ja, jeg synes det var dyrt. Prisene var betraktelig høyere enn min nærbutikk (Rema 1000), på de varene jeg sjekket (brus, ost, kjøttdeig ++).

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 08:20   #64
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Kommer du til å tjene noe særlig på salget? Rimi, Rema osv handler jo inn enorme mengder, så de får presset prisene deretter. Men, hva slags priser vil dere få fra leverandørene, og i hvilket kvantum kan dere handle, sammenlignet med de store kjedene? Det er det som er spm., i hvilket ledd kan dere få inn penger. Kjenner du noen som jobber i dagligvare? Det er nok mest å tjene på non-food, trur eg.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 09:29   #65
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Kommer du til å tjene noe særlig på salget? Rimi, Rema osv handler jo inn enorme mengder, så de får presset prisene deretter. Men, hva slags priser vil dere få fra leverandørene, og i hvilket kvantum kan dere handle, sammenlignet med de store kjedene? Det er det som er spm., i hvilket ledd kan dere få inn penger. Kjenner du noen som jobber i dagligvare? Det er nok mest å tjene på non-food, trur eg.

Ja det samme spørsmålene sitter jeg også på. *Venter spent på mailen*

Gammel 29-04-08, 18:26   #66
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Ville bare oppdatere med å si at jeg fikk en bedre tilbud i fra dem etter litt fram og tilbake. Jeg skal jobbe deltid hos dem nå! Gjøre webbaserte ting. Så det passet meg virkelig bra. Jeg kan sitte noen timer på kveldene i ny og ne og det er jo bare deilig.

Gammel 29-04-08, 19:32   #67
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Gratulerer med jobben Azi

Gammel 29-04-08, 19:34   #68
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så flott! Gratulerer med jobben!

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 10:43   #69
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Gratulerer med jobben! Håper også at du lykkes med netthandelen din. Vi trenger stå-på-mennesker

Gammel 30-04-08, 17:45   #70
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Tusen takk dere!
Det er gøy å sitte på kveldene å holde på med slikt, jeg liker det jo. Får håpe at jeg klarer å holde det gående selvetter jeg begynner på noe annet på mandag.

Svar

Emneord
daglivarer, mat, netthandel

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47.