![]() |
#21 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
![]() Sv: Nike på nett
Hei, |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Pauset
|
Vel og merke hvis man skal ha en herremodell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Livsnyter
|
Det er jeg enig i. Jeg kjøpte noen Nike shox fra ebay for to år siden. Det viste seg etterhvert at de var ikke fra USA slik det ble opplyst men ble sendt fra Phillipinene (tror jeg det var). Anyway, siden jeg hadde hatt et par helt like ekte så var det lett å sammenligne. Kvaliteten på selve skoen (stoff og materiale) er nogenlunde den samme men shoxene er skikkelige dårlige. De "punkterte" med en gang slik at de piper og knirker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Livsnyter
|
Jeg var inne på den siden du tipset om og siden du er fornøyd med skoene så tror jeg at jeg skal bestille meg noen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men jeg garanterer absolutt ikke for ektheten, men hvis man vil ha noen kule hverdagssko er dette tingen. Skal man ha LØPE sko, kjøper man i butikk. Jeg ønsker ikke å være noen ambassadør her, men er fornøyd med de jeg har fått. Jeg har mange sko, så hovedsaken min er ikke å slite ut sko men ha mange å velge i. Blir det sprekker i dem, javel, jeg har ikke sett noen i mine, men ønsker som sagt ikke reklamere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Glamorøs
|
Siden dollarkursen er så ekstremt lav nå så har faktisk nike online en god del sko til under NOK 200. På salg, riktignok.
![]() |
#28 |
Pauset
|
Salg blir jo noe helt annet da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nemlig!
![]() |
#30 |
Pauset
|
![]() Sv: Nike på nettAltså.. når man sammenligner med et par sko i norge til 1200kr, så regner jeg liksom automatisk med at vi diskterer sko til fullpris som et utgangspunkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
Går man på ukurrante modeller og størrelser så blir det mindre forskjell i pris mellom Norge og f.eks. USA. Det er på modeller som gjelder NÅ det er størst forskjell. Det er i alle fall min erfaring da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Glamorøs
|
Du kan allikevel ikke se bort i fra at dollarkursen er ekstremt lav nå, og man får faktisk mer for pengene. Et raskt søk viste at det var ikke bare eldgamle modeller i snodige størrelser man kunne få billig.
![]() |
#34 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Nike på nettHvilken type er det du er ute etter da Elin? Jeg har Nike Air Zoom, så og si ubrukte, i str 39 som jeg vil ha bort.
![]() |
#35 |
Pauset
|
Ok, gi meg en link til Nikesko til rett under 200kr. :vilse: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|