Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er det med klesstørrelser?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-08, 09:18   #6
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med klesstørrelser?

Jeg var overlykkelig da jeg sklei elegant inn i flere bukser i str. 46 i en butikk her forleden. Men jeg visste jo at det bare var tull. En rask tur til H&M slo fast det jeg allerede visste, nemlig at selv 50 noen ganger er i snaueste laget.

Men dog - i mange år nektet jeg å bruke større størrelser enn et hva jeg hadde satt som maksgrense i hodet mitt. Jeg blånektet å gå opp en str. eller tre, da valgte jeg heller å prøve noe annet i denne str. for å se om det passet. Men som Teofelia sier, det er jo bare et tall. Så nå gir jeg beng. At jeg må velge en bukse i 52 og ikke i 48, betyr jo ikke at JEG har lagt på meg ti kilo. Det betyr jo ganske enkelt at produsentene har ulike maler. Hadde jeg funnet skjorter som var store nok over puppene samtidig som de var innsvinget i livet, hadde jeg glatt kjøpt dem om det så hadde stått "størrelse elefant" med store bokstaver på den. Men dessverre finner jeg ikke slike skjorter. Så da synes jeg også at det blir litt teit å klage over at man må bruke en str. større enn antatt.

Men at man godt kunne ha standardisert litt, slik at det f. eks. kunne bli enklere å kjøpe over nett, ja, DET er jeg enig i.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende

Sist redigert av Divine : 30-04-08 kl 09:26.
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.