Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Voss flaskevann

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-08, 09:41   #10
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Voss

Opprinnelig lagt inn av tvillingmamma83, her.

jaha å hva er skaden av det da?
at de synes en flaske er kul, du kjøper ingenting du synes er kult, eller merkevarer til barna dine?
det er merkevarer på alt både klær, mat og leker så med mindre du kun driver gjenbruk vil jeg påstå at det finnes merkevare hos dere også og ingen av dine barn har selvfølgelig merkesko o.l

Klart jeg kjøper merkevarer til barna mine. Jeg har nettopp gitt uanstendig mye penger for Ecco-sko til de to eldste - fordi det er gode sko og bra for beina. Synes det er ganske så annerledes enn å gi dem designervann.

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

:himler: Selvom du ikke har hørt om det, betyr ikke det at disse flaskene ikke er ganske kjent. Jeg skjønner ikke at du gremmes av at noen fjortiser finner glede i en fin vannflaske. Hadde de derimot nektet å drikke noe annet en kjøpevann, ja se da hadde jeg også gremmes.

Jeg dånet ikke av at jeg ikke hadde hørt om det altså, jeg er veldig lite moderne og følger absolutt ikke med på trender. Såvidt jeg forsto var vannet ekstremt dyrt, det var det jeg dånte av. At 14 år gamle jenter er opptatt av å ha dyrt vann i konfirmasjonen sin. Flaskene var tøffe, bevares, men det synes jeg er litt underordnet jeg da.

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Blondie: Det er ikke brennevin til konfirmanter det er snakk om, det er vann. Flatt, kloret flaskevann til en stor festdag. Jeg synes ikke det er noe å dåne av. Selv har jeg opplevd å ringe Lerum fabrikker for å skaffe Lerum julebrus til en konfirmasjon i mai. Det er vel ikke noe særlig anderledes.

Jeg synes det er annerledes fordi det er snakk om en vann. Man har det i springen, tilnærmet gratis. Jeg ville nå heller fått tak i noen flotte karafler ti å ha det på enn å kjøpe dyrt vann fordi det er dyrt, liksom.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:29.