Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sitter du foran eller bak i taxi?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Sitter du foran eller bak når du tar taxi alene?
Foran 16 9,30%
Bak 132 76,74%
Det varierer 24 13,95%
Jeg trives best på taket 0 0%
Deltakere: 172. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-08, 15:11   #11
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sitter du foran eller bak i taxi?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

I piratdrosjer kan jeg skjønne faren, og der kan man heller ikke betale med kort. Men jeg trodde altså ikke det var vanlig at dette skjedde i vanlige taxier. Jeg har kranglet heftig med ei venninne om dette, og jeg er overbevist om at jeg har rett (hun nekter å ta taxi alene for alle taxisjåfører her i byen er utlendinger og de er som kjent bare ute etter en ting ) ...

si ikke det. En jeg kjenner tok pirat hjem fra byen, og da sjåføren spurte:'kort eller kontant?' synes hn det var så gøy at han svarte kort. Enden på Visan var at de belastet kortet for 10000 kroner gjennom en obskur kebabsjappe.

forøvrig sitter jeg bak og til høyre. I oslo er det vel ingen som sitter foran??

mkj er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:11.