|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det med eldre folk og (mye) klær?Jeg har ingen "sånne" i min omgangskrets, men jeg tar meg i å synes synd på barn(med yngre mødre), som hylskriker i vogna der de ligger på skinn, i voksipose, med bobledress, lue og votter i +15 grader.
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det med eldre folk og (mye) klær?
Sånt ser jeg hele tiden inne på kjøpesentere og lignende. Foreldrene har gjerne kledd av seg selv, mens ungen sitter fullt påkledd i skinnpose og er helt rødsprengt i ansiktet. Det er virkelig varmt på kjøpesenteret her altså! Skjønner ikke hva som skjer i hodet på slike folk!
![]() |
#3 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
![]() Sv: Hva er det med eldre folk og (mye) klær?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det med eldre folk og (mye) klær?Ehem.. Kremt.
![]() |
#5 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det med eldre folk og (mye) klær?Jeg kjenner fenomenet. Min mor er av den typen. Og hver gang jeg kommer med mer oppdaterte fakta verørende påkledning av barn, får jeg høre denne: " hvordan fikk unga vokst opp før i tia...". Herlig sarkasme
![]() |
|
|