|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Ville du reist til Uganda?
Signerer Kifferen helhjertet. Dessverre, må jeg nesten si. Men semiskumle land i Afrika frister bare ikke.
|
|
|
|
#22 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du reist til Uganda?Uganda er på ingen som helst måte et "semiskummelt land". Hadde spørsmålet vært om å reise til Kongo eller Etopia, Somalia osv så ja, da hadde jeg skjønt problemstillingen men Uganda?? Situasjonen i nord Uganda er horribel, grotesk men i hovedstaden og området rundt er det overhode ikke noe problem å reise. Det er en BERIKELSE å reise til Afrika. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Ville du reist til Uganda?Eh, ja, uten å blunke, utfra det du skriver i HI. Jeg hadde kanskje ikke tatt med barn under 4 år, utfra immunologianbefalingene.
|
|
|
#24 |
|
Permakulturell
|
Sv: Ville du reist til Uganda?Absolutt! Men jeg hadde undersøkt litt nøyere før jeg evt. tok med barn.
|
|
|
#26 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Ville du reist til Uganda?Jobben min har en gruppering som ofte tar sosiale turer til Uganda (lang historie). Jeg tror nok at vi godt kan finne på å være med på en slik tur om noen år når barna ikke er helt små lenger. Det har vært flere fra jobben som har reist med barn (en del større en mine), og som sier at det har vært en helt fantastisk tur.
|
|
|
|
#27 |
|
Peppy!
|
Sv: Ville du reist til Uganda?Nå har jeg lest meg litt opp på Uganda, og begynner å få ordentlig lyst til å dra. (Tomm Kristiansens "Afrika - en vakker dag" er fin.) Turen er uten barn, så det er ikke noe problem. Det jeg ikke er så keen på er å bo i en eller annen hytte et sted, så hvis det ikke er planlagt å bo på hotell så reiser jeg ikke. Det er ikke mye jeg har krav til, som mat, gode senger etc. Men jeg MÅ ha en dusj hver dag. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du reist til Uganda?
Enig i alt! |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ville du reist til Uganda?Jeg hadde nok reist dersom det var for å følge opp et samarbeidsprosjekt vi har der, men hadde nok ikke reist dit utelukkende på ferie. Hvis jeg hadde gjort det, tror jeg kanskje at turen hadde fått en bismak av urettferdighet og at det var lite jeg personlig kunne bidra med.
|
![]() |
|
|