Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken treningsform mener du er best for et barn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-08, 12:09   #41
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Hvilken treningsform mener du er best for et barn?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway

Er det ikke sånn man gjør med barna lissom? Får dem til å oppfylle sine egne drømmer?

Lørdag fikk jeg denne beskjeden av Storemor:
"Du ville begynne med karate, og så gjorde jeg det i steden for. Og så ønsket du deg sånne joggesko, og så fikk jeg dem, og ikke du! Jeg får alt det du ikke fikk jeg. "

Nåååvel...

Gammel 22-04-08, 18:49   #42
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Det at det er lystbetont synest eg er avgjerande for kor bra trening er for eitt barn. Det å ha eit godt forhold til å bruke eigen kropp og slite seg litt ut er viktig investering i ein kropp som skal halde heile livet.

Som alltid når det gjelder slikt er jeg enig med Alfa.

Lille svømmer og klatrer, og en sjelden gang kræsjer hun en venninnes turntrening. Svømming var jeg god i selv, klatring holdt jeg på med en kort periode, dette er selvsagt videreføring av mine egne drømmer. Pga skadefrekvensen, særlig når det gjelder ulike -bånd i håndball, får hun ikke begynne med det,s elv om vi regner med at hun har farens vanvittige håndballtalent. (Toppscorer på Åsane fra 1987-1994). Hun skal snarere gå i mine fotspor og bli korpsmusiker.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Guttene skal selvfølgelig presses inn i fotball så fort de er store nok til at jeg kan juge på alderen deres så jeg får dem inn på et lag. Talentspeidere er kontaktet og jeg satser på å ha kontrakter på begge i 16-årsalderen.

Ellers skal de få holde på med det de har lyst til.

Fru Riise? På FP?

Gammel 22-04-08, 18:51   #43
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Fru Riise? På FP?

Endelig noen som tok den. Jeg har ventet en stund nå.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 19:01   #44
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Endelig noen som tok den. Jeg har ventet en stund nå.

Mim. Såkalt briljant schmartass.

Gammel 22-04-08, 19:01   #45
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...eller blærette bedreviter, alt ettersom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 19:21   #46
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

...eller blærette bedreviter, alt ettersom.

Hedersord fra en hederskvinne.

Gammel 22-04-08, 19:36   #47
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Her i huset er det selvsagt Hockey for alle penga!
Maisi begynner på hockeyskolen nå til høsten. Da blir vi aktive hele gjengen. hihi

Bra med hockey er at det er mer lagspill enn f.eks fotball. De bytter ut rekkene hele tiden på kamp og alle får bli med. Nå spiller eldstemann på 12 årslaget og da krever de mer samarbeid mellom spillerene, noe de er kjempeflinke til! Har sett alt for mange ego-spillere i fotball.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 19:54   #48
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Storebror gikk på klatring fra han var 4 til han var 5. Litt for langt å dra til en skikkelig klatrevegg. Så begynte han på Tae kwon do, på www.mudo.no. Har et veldig bra opplegg for barn. Så går han på ridning.

Først gikk mellomste 1 år på balett. Så gikk hun 2 år på tae kwon do. Så ble hun lei. Prøvde seg litt på fotball. Nå gå hun kun på ridning.

Minstemor går på ridning og tae kwon do.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09.