|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?
Har dem min størrelse?? Så fantastisk!! Hvor ligger dette magasinet da, eller er det slik jeg finner det om jeg kommer dit? Har dem ammebher også, altså uten spiler, med har jeg funnet.
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13 + en liten skatt i magen Sist redigert av krystallklart : 21-04-08 kl 12:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
tankefull
|
Hvilekn størrelse er du da? De har iallefall min str som er 75 G-H. Jeg har vært på Netty i Bergen også, og de hadde ikke noe bedre utvalg der syns jeg, bare dårligere service. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Lett rørt
|
Haugesund er vel ikke så langt herfra? Går ikke flagruten opp dit, eller noe? Er det langt fra kaien, har egentlig gang forbud pga. bekkenet.
![]() |
#64 |
tankefull
|
![]() Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?Flaggruten går til Haugesund ja, samme med kystbussen. Det ligger i gata ovenfor kaien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Lett rørt
|
En kjøretur, ja. det hadde jo hvert hyggelig. Da kan jo lillemann og bli med. Og vi kan spise og kose oss. :hurra:
![]() |
#66 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?Jeg er også imponert over at folk klarer å kjøpe fra nettet og bli fornøyd uten å prøve. Selv på LaLina kaster jeg ut 5 av 8, sånn ca. :Puppekresen:
![]() |
#67 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?Finne en eller to bh-merker og -typer i størrelse som passer på dyyyr norsk butikk, deretter kjøpe til lavere pris og høyere utvalg på bravissimo.com, eller til en slikk og en ingenting på ebay.co.uk |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I Stavanger finnes det da gode undertøysbutikker med stort utvalg. Har du vært på Tjølsen? Hvis du ikke finner det du trenger der får du ta deg en avstikker til Sola, på Clinique Effekt. Av en eller annen grunn viser kartet feil bygg; de holder til i nr. 2 på andre siden av veien. Kanskje har de meldt flytting eller noe. Der får du i allefall god hjelp og gode bh'er. En av damene der kunne fortelle at hun faktisk solgte mest av 65G, unge jenter med store pupper. Så de har utvalg helt ut til "kantene". |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Lett rørt
|
Tjølsen har jeg faktisk aldri hørt om, hvor ligger den?
![]() |
#70 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Tjølsen: http://www.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z000ZN4Z&imgt= , midt i Stavanger sentrum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Lett rørt
|
Der skal jeg jammen prøve meg. Vet du om dem har ammebher også?
![]() |
#72 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?Da har jeg hvert på Tjølsen. De hadde ammebher, men selvsagt ikke som passet til meg. Sluttet på G cup.
![]() |
#73 |
Undrende
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
Å ja hjelp - De har haugevis med knallfine bh'er i store størrelser hos Tjølvsen. Men de koster det hvite ut av øyet. Sist skulle jeg ha to sett med matchende truser og brukte 4500 kroner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Undrende
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
![]() Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?Butikken ligger i samme gate som Polarn o Pyret,! |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Lett rørt
|
Jeg var der i dag, de hadde ikke ammebher i min størrelse, hvertfall. :gleder meg til jeg kan handle vanlig undertøy igjen:
![]() |
#76 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?Hvorfor skal amme bher ofte bare være i små størrelser. Er jo da man har størst pupper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Lett rørt
|
![]() |
#79 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?Er det noen av dere som kjenner til http://www.underverker.no/T-shirt+bh...P9D6CJ1Q55.ips denne? Tenkte å bestille en som var avbildet lengre opp i tråden her, men finner ikke den hos noen med netthandel (var Fantasie-bh tror jeg). Vil ha en bh som støtter godt, og som ikke strekker seg fort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norsk netthandel for oss med store pupper?Asolia; Fantasie finner du hos Bravissimo. Jeg er utrolig godt fornøyd med merket, Abecita derimot har gått i stykker utrolig fort.
![]() |
|
|