|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Mobilmerke? | |||
| Nokia |
|
78 | 39,00% |
| Sony Ericson |
|
94 | 47,00% |
| Samsung |
|
11 | 5,50% |
| LG |
|
1 | 0,50% |
| Annet - spesifer gjerne |
|
20 | 10,00% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 200. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Javel
|
Sv: Hvilket mobilmerke har du?Sverget til Nokia tidligere, men det var før jeg fikk min første Sony Ericsson. Har en Nokia jobbtelefon, og foretrekker klart den private SE.
|
|
|
|
#22 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket mobilmerke har du?HTC, fordi det er den smartphonen jeg får via jobben. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket mobilmerke har du?Sony Ericson.
|
|
|
|
#25 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Hvilket mobilmerke har du?Gikk fra Nokia til SE for et par år siden. Forbannet hele SE i starten, for alt var jo helt bakvendt i forhold til Nokia. Men etter kort tid så ble jeg vant med den, og kommer ikke til å gå tilbake til Nokia igjen. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket mobilmerke har du?Jeg har Nokia og er veldig fornøyd med det. Har hatt det de siste årene og har fornøyd hele tiden. Har hatt Siemens og de var jeg ikke fornøyd med.
|
|
|
#27 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvilket mobilmerke har du?Nokia, alltid hatt og vil ikke ha noe annet, bortsett fra iPhone kanskje.
|
|
|
#28 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvilket mobilmerke har du?Jeg har SE, og trives godt med den. Jeg har hatt en Samsung som jeg likte også, og prøver kanskje det igjen. Nokia har jeg hatt, og aldri mer. Det er den eneste telefonen jeg har gitt opp før bindingstiden på abonnementet utløp.
|
|
|
|
#29 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Hvilket mobilmerke har du?Jeg har hatt både Nokia, Siemens, Samsung og Sony Ericsson. Var egentlig veldig fornøyd med Samsungen, men kjøpte nettopp en SE bare fordi den var grønn inni.
|
|
|
#30 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket mobilmerke har du?sony Ericsson. Fordi det er jobben som holder meg med mobil. Har hatt SE ganske lenge, men ville tilbake til Nokia for et år siden. Gikk for en N73, men makan til treg telefon har jeg aldri opplevd...
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Viken
Sv: Hvilket mobilmerke har du?
Jeg holdt på å gå i veggen av vannvidd med min N73. Heldigvis var det så mye feil med den, at tilslutt fikk jeg byttet den inn i en N95, og det var noe annet gitt.
|
|
|
#32 |
|
med tunga på styret
Sv: Hvilket mobilmerke har du?Siemens. De lager ikke mobiler lenger... |
|
|
|
|
|
#33 |
|
høyt og lavt
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Hvilket mobilmerke har du?Jeg har motorola i gull, dolce&gabbana, fordi jeg synes den er fin
|
|
|
|
#34 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilket mobilmerke har du?Har hatt mange merker, og har prøvd alle i pollen din, og faller alltid tilbake på SE. Minst feil, og gode telefoner. |
|
|
|
#35 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilket mobilmerke har du?Nå har jeg en Sony Ericsson telefon. Tidligere har jeg alltid hatt Nokia, men har vært misfornøyd med de to siste, derfor valgte jeg å prøve noe nytt. Er fornøyd så langt |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket mobilmerke har du?Jeg har en nokia tlf som jeg irriterer meg over hver dag. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
trenger lading
|
Sv: Hvilket mobilmerke har du?
Jeg hadde og Siemens. Var veldig fornøyd med de 2 jeg hadde hatt, så jeg var litt sur da jeg ikke fikk tak i lenger. Gikk nå over til SE W810i for snart et år siden, og er kjempefornøyd med den. Tok ikke mange dager før jeg var fortrolig med den. Og den tåler bra min litt hardhendt bruk (er flink til å miste mobilen i gulvet jeg
|
|
|
|
#39 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket mobilmerke har du?iPhone
|
|
|
#40 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket mobilmerke har du?De to første mobilene jeg hadde var Nokia,de var vel helt greie de. Men for noen år siden byttet jeg til Sony Ericsson og har vært fan siden
|
![]() |
|
|