Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Våren er her!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-08, 22:54   #21
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Våren er her!

Våren er her og solen tar hardt i en vinterlys hud. Minsten har en litt annen hudtype enn de to eldste. De blir ikke røde, bare knallbrune bare de sier sol. Tok et par dager før jeg skjønte hvorfor minsten var så vablete og rød i kinnene. Hun er solbrent! Må ut å kjøpe solkrem på mandag. Det er ser ut som om jeg har kastet alt fra ifjor. Hva gjør jeg i morgen? Jeg kan ikke nekte ungen å gå ut.

Gammel 19-04-08, 23:26   #22
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Håper virkelig vår nabo har vett til å ikke sette den opp i år.
Finnes det noe som lager mer bråk enn en trampline?

Ja, buekorpstromming

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 23:30   #23
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Våren er her og solen tar hardt i en vinterlys hud. Minsten har en litt annen hudtype enn de to eldste. De blir ikke røde, bare knallbrune bare de sier sol. Tok et par dager før jeg skjønte hvorfor minsten var så vablete og rød i kinnene. Hun er solbrent! Må ut å kjøpe solkrem på mandag. Det er ser ut som om jeg har kastet alt fra ifjor. Hva gjør jeg i morgen? Jeg kan ikke nekte ungen å gå ut.

Hvis du har noe zinksalve (dvs den hvite "rompekremen") fungerer det som sunblock ved relativt tykt lag.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 23:36   #24
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Dårlig med zinksalve. Lenge siden vi hadde bleiebarn. Jeg skal sjekke skapene en gang til for å se om det er noen som står igjen fra ifjor.

Gammel 20-04-08, 00:13   #25
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg fant i rotehulla i kjøleskapet, faktor 50 til og med. Eller kanskje naboen har noe? De pleier ha på noen bensinstasjoner her, enten solkrem, sinksalve eller begge deler. Søndagsåpent apotek? Aner ikke hvor du bor, da!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 16:13   #26
Asolia
Fullverdig medlem

Medlem siden: Apr 2008
Asolia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Åhh, heldige dere som bor sørpå. Her har det snødd sikkert en halv meter i helga, og nå er det masse våt og tung snø over alt.

Asolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 16:21   #27
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Her ligger snøen enda- gjerdet rundt tomta har såvidt begynt å titte fram. Men det er bart på veiene, og vi har fantastisk vær i dag. Har spist middag, så nå skal hele fam'en gå til sentrum og kjøpe is som vi skal spise ute. Får da litt vårfornemmelse av det!

Gammel 20-04-08, 17:54   #28
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her er det vårstemning til tross for at sola ikke har vist seg i helga. Vi har vært på årets første fotballcup - kjempestas med flinke fotballjenter, småkalde, hutrende og ivrige foreldre på sidelinja og stor stemning Det er vår klubb som er arrangør så det har blitt litt dugnadsjobbing også.

Ellers så kom trampolinen opp i hagen i går og ungene hopper og hopper og hopper. Jeg skjønner ikke hvor de tar energien fra!

Det er meldt deilig og varmt vær til uka - gleder meg!! Vår er deilig

Gammel 20-04-08, 18:01   #29
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Temperaturen har krøpet opp til deilig 15 grader, svigerfar har tatt vårshinen på hele hagen vår (snille sivgerfar) og snart er utemøblene oljet og fine. Det er så deilig!

Gammel 20-04-08, 18:53   #30
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Standard

Fant etterhvert en utgått solkrem. Smurte med den idag. Må ut å handle inn skikkelig solkrem i morgen. Er det noen som har sjekket den fine artikkelen på dagbladet? Jeg håper at den værprognosen holder. Da blir det en atskikkelig bedre sommer enn i fjor.

Gammel 20-04-08, 19:09   #31
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Det er så deilig ute.
Idag har jeg sitti inne med en innleveringsoppgave. Beveget meg ut en tur, går som ei and. *høygravid*

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 19:16   #32
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Hysj ikke rop slikt høyt da. Det snødde sist gang noen ropte om våre!

Gammel 20-04-08, 19:17   #33
kiki

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Mathias slo til med å sove nesten 3 timer i formiddag. Gjett hvem som koste seg med en bok på terassen da?

Gammel 20-04-08, 19:22   #34
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Vi har også vært ute og nytt solen i dag. Var i Frognerparken fra tidlig formiddag og grillet hos mor og far etterpå. Lille har løpt rundt og vært helt i hundre. Sove på dagtid? Nei. Sliten liten jente og sliten pappa har lagt seg nå.
Hvem sovner først??

Gammel 20-04-08, 19:22   #35
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Lykke til ikveld med legging!

Gammel 20-04-08, 19:24   #36
kiki

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Lykke til ikveld med legging!

Den leggingen pleier ikke være så enkel uansett gitt. Faktisk så sover han ofte bedre når han har sovet godt på dagen. Men jeg hører han ligger og romsterer der oppe nå, så vi får se.

Gammel 20-04-08, 20:15   #37
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Nå har vi akkurat ryddet inn middagen som ble fortært på verandaen.
Sammen med en øl i solen :deilig:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 21:40   #38
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Jeg vil også ha sol og varme - og grillmat!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.