|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
superbruker
|
![]() Sv: Våren er her!Våren er her og solen tar hardt i en vinterlys hud. Minsten har en litt annen hudtype enn de to eldste. De blir ikke røde, bare knallbrune bare de sier sol. Tok et par dager før jeg skjønte hvorfor minsten var så vablete og rød i kinnene. Hun er solbrent! Må ut å kjøpe solkrem på mandag. Det er ser ut som om jeg har kastet alt fra ifjor. Hva gjør jeg i morgen? Jeg kan ikke nekte ungen å gå ut.
![]() |
#23 |
Vaklende
|
![]() Sv: Våren er her!
Hvis du har noe zinksalve (dvs den hvite "rompekremen") fungerer det som sunblock ved relativt tykt lag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Vaklende
|
![]() Sv: Våren er her!Jeg fant i rotehulla i kjøleskapet, faktor 50 til og med. Eller kanskje naboen har noe? De pleier ha på noen bensinstasjoner her, enten solkrem, sinksalve eller begge deler. Søndagsåpent apotek? Aner ikke hvor du bor, da! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Våren er her!Åhh, heldige dere som bor sørpå. Her har det snødd sikkert en halv meter i helga, og nå er det masse våt og tung snø over alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Våren er her!Her ligger snøen enda- gjerdet rundt tomta har såvidt begynt å titte fram. Men det er bart på veiene, og vi har fantastisk vær i dag. Har spist middag, så nå skal hele fam'en gå til sentrum og kjøpe is som vi skal spise ute. Får da litt vårfornemmelse av det!
![]() |
#28 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Våren er her!Her er det vårstemning til tross for at sola ikke har vist seg i helga. Vi har vært på årets første fotballcup - kjempestas med flinke fotballjenter, småkalde, hutrende og ivrige foreldre på sidelinja og stor stemning
![]() |
#29 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Våren er her!Temperaturen har krøpet opp til deilig 15 grader, svigerfar har tatt vårshinen på hele hagen vår (snille sivgerfar) og snart er utemøblene oljet og fine. Det er så deilig!
![]() |
#30 |
superbruker
|
![]() Sv: Våren er her!Fant etterhvert en utgått solkrem. Smurte med den idag. Må ut å handle inn skikkelig solkrem i morgen. Er det noen som har sjekket den fine artikkelen på dagbladet? Jeg håper at den værprognosen holder.
![]() |
#32 |
Come what may...
|
![]() Sv: Våren er her!Hysj ikke rop slikt høyt da. Det snødde sist gang noen ropte om våre!
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Våren er her!Mathias slo til med å sove nesten 3 timer i formiddag. Gjett hvem som koste seg med en bok på terassen da?
![]() |
![]() |
#34 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Våren er her!Vi har også vært ute og nytt solen i dag. Var i Frognerparken fra tidlig formiddag og grillet hos mor og far etterpå. Lille har løpt rundt og vært helt i hundre. Sove på dagtid? Nei. Sliten liten jente og sliten pappa har lagt seg nå.
![]() |
#36 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Våren er her!
Den leggingen pleier ikke være så enkel uansett gitt. Faktisk så sover han ofte bedre når han har sovet godt på dagen. Men jeg hører han ligger og romsterer der oppe nå, så vi får se.
![]() |
![]() |
#37 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Våren er her!Nå har vi akkurat ryddet inn middagen som ble fortært på verandaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Våren er her!Jeg vil også ha sol og varme - og grillmat!
![]() |
|
|