Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gleder du deg til 17. mai?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Gleder du deg?
Ja! 57 38,78%
Nei. 40 27,21%
Tja, egentlig ganske likegyldig.. 48 32,65%
Nekter å svare. 2 1,36%
Deltakere: 147. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-08, 20:34   #11
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gleder du deg til 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Nekter å svare siden jeg har 15 dager til termin da.
Til vanlig er det en anledning jeg gleder meg en del til, men jeg har ikke problemer med å styre meg.

Jeg hadde 15. dager til termin på 17. mai i fjor. Hadde kjøpt meg ny fin mammakjole, lakket neglene og satt opp håret, og følte meg så fin, så fin. Hadde store planer om å holde ut på grillfest og kose meg med armene fri for siste gang på lenge. Men jeg måtte hjem i syvtiden og legge beina høyt.
Da jeg så bildene noen måneder etterpå måtte jeg bare le; oppblåst, pløsete, hektisk rød i ansiktet og håret glinset og så fett ut, selv om det var nyvaska. Ja, ja. Jeg får ta det igjen i år.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.