|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Flere enn meg som elsker 17. mai?Jeg elsker den dagen. Barnetog, is, pølser... Så en tur nedpå skolen for, får å spille spill og kjøpe lodd. Denne dagen er like fantastisk hvert år, uansett hvor "gammel" man blir. Jeg føler meg som en 8-åring igjen hver 17. mai. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Flere enn meg som elsker 17. mai?Jeg liker 17.mai! Vi har ingen forpliktelser den dagen, siden ingen andre i familien er spesielt 17.mai-glade. Dessuten tar vi det litt med ro, siden det er Kaninungens bursdag dagen etter. Det gjør også at jeg blir litt sippete og nostalgisk når jeg husker 3 år tilbake, da jeg satt i kafèen på Sykehushotellet på Ullevål og spiste is og så på barnetoget på TV, mens jeg hadde rier
|
|
|
#23 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Flere enn meg som elsker 17. mai?Usj, nei. Det var greit nok da jeg spilte i korpset. Men før jeg begynte der gikk jeg i tog med skolen. Jeg var vel den eneste som ikke ropte "Hurraaaaa" og veivet masse med flagget. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Tåler regn
|
Sv: Flere enn meg som elsker 17. mai?Synes 17. mai er en super dag. Jeg synes det da jeg var barn, og jeg synes det nå som jeg har barn. Men alle de årene jeg var ufrivillig barnløs, så synes jeg dagen var drit. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere enn meg som elsker 17. mai?Jeg liker også 17 mai. Eneste som er styrete og et pes er å unngå enkelte ubehagelige elementer, og at disse nekter å forholde seg til noen avtaler. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere enn meg som elsker 17. mai?Jeg elsker 17. Mai.
|
|
|
#27 |
|
Ute på tur
|
Sv: Flere enn meg som elsker 17. mai?Jeg er veldig glad i 17. mai og syns det er moro å treffe mange venner, spise god frokost og deretter dra for å se på toget, evt bare sitte i en park eller på en cafe og se på folket. Tidligere brukte vi å grille på kvelden og feste hele natten, men nå som flere har små barn så har denne tradisjonen avtatt naturlig nok.
|
|
|
#28 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere enn meg som elsker 17. mai?Jeg liker ikke 17 mai, har i grunn aldri gjort det heller. Ikke engang da jeg var barn. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Passiv
|
Sv: Flere enn meg som elsker 17. mai?Jeg elsker 17. mai, men har ikke lyst til å inkludere flere timer på Storesøsters skole i planverket. Vi har så mange andre ting vi heller gjør, som felles frokost og brunch/lunch/middag med venner og familie. |
|
|
|
#30 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Flere enn meg som elsker 17. mai?jeg er en skikkelig 17mai elsker!!!!! blir alltid, alltid rørt av å se toget og se alle de glade barna osv.. jeg må alltid ha kleenex i vesken min på 17 mai.
|
|
|
#31 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere enn meg som elsker 17. mai?Jeg er ikke vilt begeistret for 17.mai, kommer litt i samme kategorien som nyttårsaften. Da vil jeg helst bare ha en rolig kveld hjemme, men det blir det aldri. :utakknemlig og sliten idag, så alt blir ett ork:
|
![]() |
|
|