Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Et escapespill til og med jeg klarte

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-08, 20:44   #41
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et escapespill til og med jeg klarte

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Helt sant altså.

Har du løst den nå eller står du forsatt fast? I så fall hvor langt har du kommet?

Jeg får bare samlet sammen alle tingene rundt om kring, aner ikke hvordan jeg skal bruke dem eller noe.
Jeg bare går og går og trykker og trykker, ingenting skjer.

Gammel 19-04-08, 20:46   #42
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg får bare samlet sammen alle tingene rundt om kring, aner ikke hvordan jeg skal bruke dem eller noe.
Jeg bare går og går og trykker og trykker, ingenting skjer.

Det er hjelp å få i linken du selv la ut.
(Les kommentarene under spillet.)

Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 20:49   #43
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Det er hjelp å få i linken du selv la ut.
(Les kommentarene under spillet.)

Eh. Å ja.

Gammel 19-04-08, 21:05   #44
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Sørens mus.

Gammel 19-04-08, 22:03   #45
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan noen fortelle meg hvordan jeg får den hamsteren til å svømme? Og hva jeg skal med paraplyen?

Gammel 19-04-08, 22:05   #46
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Alle delen du har, skal settes sammen på en slik måte at du får dynket hamsteren.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 22:05   #47
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Eh. Å ja.

Jeg så det ikke jeg heller. Men, har du fått det til nå?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 22:06   #48
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men går det an å sette dem sammen feil, da? Jeg har bare paraplyen igjen, og kommer ikke videre.

Gammel 19-04-08, 22:10   #49
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Men går det an å sette dem sammen feil, da? Jeg har bare paraplyen igjen, og kommer ikke videre.

Har du klikka på gardina, da?

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 22:14   #50
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Takk og takk, Pingis! Hadde oversett den, gitt.

Gammel 19-04-08, 22:33   #51
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Spillet var ganske morsomt, men dessverre mer basert på «pek og klikk på alt og se hva som virker» enn på logikk, ikke at det gjør noe egentlig, men jeg liker bedre spill der man føler at man har forstått noe, og ikke bare at man har vært iherdig og pekt og klikket på alt.

Ben "hint: pek og klikk på alt" Murphy

Man trenger ikke klikke på alt. Musepekeren forandrer seg til hånd når det er noe som er verdt å klikke på.

Gammel 19-04-08, 22:38   #52
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg satt og koste meg med denne forrige helg, synes slike spill er kjempegøy!

http://www.fongeboon.jp/game/purism_en.html

M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 22:51   #53
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Jeg satt og koste meg med denne forrige helg, synes slike spill er kjempegøy!

http://www.fongeboon.jp/game/purism_en.html

Jeg var solgt allerede under instruksene jeg... "Use onry mouse".

Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 22:58   #54
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg var solgt allerede under instruksene jeg... "Use onry mouse".

Himmel, måtte jo inn å se... Jeg har aldri lest instruksene...
Hehe, observang du Albertine!

M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 23:27   #55
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørnen, her.

Man trenger ikke klikke på alt. Musepekeren forandrer seg til hånd når det er noe som er verdt å klikke på.

Captain Obvious surrenders.

Ben "obviously not needed anymore" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-08, 23:36   #56
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Ben "obviously not needed anymore" Murphy

Hva holder du på med, egentlig? Hvorfor skifter du setningen mellom nicket ved hvert innlegg?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.