Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En lykkepoll

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor lenge varer din lykkefølelse når du får nye materielle goder?
0-1 mnd 10 47,62%
2-4 mnd 2 9,52%
4-6 mnd 3 14,29%
6-8 mnd 0 0%
8-10 mnd 0 0%
10-12 mnd 0 0%
Lengre 6 28,57%
Deltakere: 21. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-08, 12:13   #21
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En lykkepoll

Senest i går kjente jeg på lykkefølelsen da jeg så film på vår "nye" flat screen-tv. Vi kjøpte den i høst en gang, så den lykkefølelsen har vart lenge.
Jeg liker vakre ting, de gjør meg glad, og det trenger ikke være dyre ting. To eføyer som jeg kjøpte forrige uke for eksempel, jeg blir litt lykkelig når jeg ser hvor bra de tar seg ut i vinduskarmen. (Nå tviler jeg på at den lykkefølelsen varer så lenge, jeg har en egen evne til å ta livet av sånne, ganske kjapt).

Bilen vår som vi kjøpte splitter ny for fem år siden får jeg ennå lykkefølelse over, særlig på sommeren når det er varmt ute og jeg kan sette på deilig kjølig luft.
Andre ting som gir meg lykkefølelse er lørdags- og søndagsfrokostene, men det er vel mere vanen og stemningen som gir den følelsen, og ikke noe materielt. Jeg elsker lange, deilige, sløve helgefrokoster!

Klær gir kortvarig lykkefølelse, samme med lønnsøkning.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:07.