Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Oppringt av skjult nummer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-08, 09:29   #21
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppringt av skjult nummer

Jeg tenkte også på om det kunne være en salgstelefon som ringer via data. Uansett - irriterende!

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 09:35   #22
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er sikkert IKEA. De ringte meg med skjult nr i går.

Gammel 17-04-08, 09:38   #23
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Hvis det er en selger, eller what ever, så må det jo være bedre å bare ta telefonen. Da vil vedkommende si hva det gjelder, og du håndtere det ut fra hva det er, og så vil oppringingene opphøre.

Jeg svarer alltid telefonen, uansett. Selv ved skjult nr så kan det være noen som MÅ snakke med meg, og er det selgere så avviser jeg dem bare høflig.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 09:41   #24
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gjør det samme som Carrera. Ser ikke helt poenget med å ikke ta telefonen bare fordi det er skjult nummer.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 09:51   #25
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg gjør det samme som Carrera. Ser ikke helt poenget med å ikke ta telefonen bare fordi det er skjult nummer.

Da er du heldig.

Jeg har gjort som Maz, reservert meg hos Telenor. Men likevel hender det at skjulte numre kommer gjennom, da er det visstnok selgere fra utlandet.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 09:55   #26
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Og jeg hadde dessuten dødd av nysgjerrighet.

Helt enig

Gammel 17-04-08, 09:56   #27
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg svarer alltid telefonen, uansett. Selv ved skjult nr så kan det være noen som MÅ snakke med meg, og er det selgere så avviser jeg dem bare høflig.

Samme her. For meg er det ingen problem å ta telefonen.

Gammel 17-04-08, 13:02   #28
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Vel, det er ikke alle personer man ønsker å snakke med.

Gammel 17-04-08, 17:09   #29
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Vel, det er ikke alle personer man ønsker å snakke med.

Sant nok, men da er det jo bare å legge på? Ellers er jo alternativet og gjøre som de som har tatt kontakt med telenor og fått en sperring for skjult nr.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 17:14   #30
*Linda*
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2008
*Linda* har et hav av muligheter foran seg
Standard

Husker en gang som mamma ble oppringt av skjult nr hele tiden, da ringte hun til telenor for å vite hvem det var. Men fikk da beskjed om at hvis de sku finne ut av det måtte hun anmelde det.
Og det gadd hun ikke.

*Linda* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 17:20   #31
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Sant nok, men da er det jo bare å legge på?

Det er ikke alltid man rekker å legge på før skaden er skjedd.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 17:40   #32
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det er ikke alltid man rekker å legge på før skaden er skjedd.

Jeg skjønner det, det var derfor jeg skrev at alternativet er å gjøre som noen nevnte å få en sperring på skjult nr.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.