|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er det for mye fjasing her inne? | |||
Ja! Røykehjørnegjengmentalitet - det grenser ofte til mobbing ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 5,00% |
Ja det er for mye fjasing, det har en negativ effekt på diskusjonsnivet og miljøet her inne |
13 | 8,13% |
Nåja, litt fjasing er greit. Men vi bør være forsiktige så det ikke bikker over i noen negativt |
51 | 31,88% |
Fjasing er greit nok, men vi kunne godt prøve å holde det inne på skravleforumet |
17 | 10,63% |
Nei, det er endel av stemningen og livet her inne, det! Liker fjasingen godt! |
64 | 40,00% |
Dustepåll |
7 | 4,38% |
Deltakere: 160. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Pauset
|
![]() Sv: Er det for mye fjasing her inne?Noen ganger fjases det i alle tråder her og det er kjedelig syntes jeg. Jeg er her for å ha det morro jeg også, men det er ikke min ide av morro på nett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Er det for mye fjasing her inne?
Det er når det opprettes en egen fjasetråd og man sier "vær så god og fjas". Det blir kunstig og unaturlig. Skikkelig fjasing er jo selvsagt I en tråd som ble opprettet for noe annet.
![]() |
#43 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det for mye fjasing her inne?Enig med mye av det Skremmern og Hattifnatten sier. Fjasing er vel greit nok innenfor rimelighetens grenser, men synes som nevnt her at noen av trådene går litt vel kjapt over til fjas. Det kan være med på å drepe en diskusjon som kunne blitt enda mer spennende. Så jeg scroller over endel, da jeg stort sett synes fjaset er kjedelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#45 |
Absolut ateist
|
Når dette er basert på maks fem tråder, så er den ikke en gang generelt.
![]() |
#46 |
|
Sitron sa det!
![]() |
#47 |
Passiv
|
Jeg leser dette som en generell observasjon at det dras fram ting som er skrevet i andre fora, ikke nødvendigvis at det kun er gjort med hennes innlegg. |
![]() |
![]() |
#48 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Er det for mye fjasing her inne?Jeg vet sannelig ikke hva jeg skal stemme. Jeg synes liksom diskusjoner og temaer som tidligere innbød til å bli lange og innholdsrike nå fortere går over i fjas. I mitt hode syntes det altså som om fjasingen har endret seg i det siste, og tatt mer over. Det ble nevnt i den andre diskusjonen at fjasingen holder trådene aktive. Det stemmer nok, men jeg føler også at det gjør trådene mer passive hva seriøs diskusjon angår. Jeg sliter med å motivere meg til å skrive noe seriøst etter 80 morsomme innlegg. Det er noe med rytmen på fjaset også tenker jeg, for i enkelte tråder kan det utvikle seg til å bli noen fjaseinnlegg for å løse opp stemningen (flott!) og noen seriøse innlegg innimellom. Slike tråder liker jeg. Da synes jeg det er lettere å holde interessen, og delta selv om jeg kommer sent inn. Jeg har alltid syntes fjas har vært morsomt, og de som fjaser mest er kanskje de jeg setter aller størst pris på her på forumet. Jeg håper at denne diskusjonen ikke gjør at de som liker å spille på humor slutter med det, for det er noe av det som gjør FP til det flotte og fine forumet det er.
![]() |
#49 |
Fornøyd
|
![]() |
#50 |
Optimist
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() |
Gjør nesten regning med at det er meg du hinter til her. Vel samme det hvem du driver og hinter til her. For min egen del så har jeg fulgt de rådene jeg fikk. Deriblant å lesse masse i innlegg/tråder for å se hvordan det gjøres blant proffene det var mine ord da. Så jeg har lest til krampa tok meg. For det var jo lov til å være passiv og lese innlegg. Jeg har lest masse og det var utrolig masse flott lesing også. Men da skal du komme og sutre og hold i mot meg at jeg har vært medlem i hvor mange dager . Da får jeg si som i en kommentar jeg fikk, du har ingen grunnlag til å utale deg på denne måten.
![]() |
#51 |
Optimist
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() |
![]() Sv: Er det for mye fjasing her inne?fint vær ute da
![]() |
#52 |
frakoblet
|
Døh. Mener du at man skal gå inn i skravleforumet for å fjase? Må man orientere seg om hvilket underfora man befinner seg i før man svarer? Bør det være forbudt å svare fjasete andre steder?
![]() |
#54 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det for mye fjasing her inne?Elsker fjasing, og jo lengre tråder og jo mer fjasing jo bedre!!
![]() |
#56 |
Passiv
|
![]() Sv: Poll: er det for mye fjasing her inne?
Helt enig med Tinetoff. |
![]() |
![]() |
#59 |
Come what may...
|
![]() Sv: Er det for mye fjasing her inne?Da får du unngå alle disse trådene her også da. Det hjelper ikke på hjerterytmen. Men hvorfor i alle dager har du forresten det rundt deg? Du som er frisk og rask. (Husker forresten at du har pratet om disse ledningene engang før også, tror jeg)
![]() |
Emneord |
fjas |
|
|