|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Takhøyde i forum
Men hva som er lov er ikke det samme som takhøyde i mitt hode. Takhøyde handler mer om hva og hvem som blir tolerert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
|
For meg er det ganske stor forskjell på toleranse og aksept. Det at vi ikke sletter, eller utestenger, og at du (så lenge du holder deg innenfor loven og forumreglene) kan poste det du vil tyder på toleranse, det at du møter motbør på det du skriver tyder på at du ikke får aksept for det du poster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Elsker gamlis- godis
Ja, det stemmer. Tenkte bare mer på kulturen her på forumet, men formulerte meg kanskje dårlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ringskrømt
|
Som flere har nevnt tidligere, er man en nærtagen sjel med altfor lange tær vil man ta alt til seg og leser man innleggene med surpomp-briller kan alt oppfattes som et angrip på person og ikke på sak. Det er ingen som bestemmer hva eller hvem som blir tolerert, backer du ut litt, senker skuldrene og leser innlegg med helt vanlige brilleglass oppdager du kanskje at ting ikke er så ille som du først antok, men klart, poster du dustetråd på dustetråd, sutrer og surmuler, så er det kanskje ikke så rart at folk danner seg et inntrykk av deg som bruker og gjerne svarer i en litt annen tone enn vil-du-kose-om-det
![]() |
#6 |
Elsker gamlis- godis
Joda, jeg er enig i dette. Var bare ment som litt flisespikking i fht innholdet i begrepet "takhøyde". |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde |
|
|