|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ...den skal bare hilse på...[quote=Polyanna;945936]ALLE HUNDEEIERE SOM LAR BIKKJENE SKITE I ØST OG VEST OG IKKE BRUKER POSE MÅ BRENNE GODT OG LENGE ET VISST STED!!!
![]() |
#22 |
Passiv
|
![]() Sv: ... den skal bare hilse på ...Hei - jeg synes det er utrolig synd at så veldig mange hundeeiere ikke skjønner at det er skremmende for små barn (eller voksne for den skyld) å få en voksen hund hoppende opp på seg. |
![]() |
![]() |
#23 |
Passiv
|
![]() Sv: ... den skal bare hilse på ...
Selvsagt blir hun redd - de er jo store. |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ...den skal bare hilse på...
Det er heller ikke moro når du selv plukker opp møkka etter egen hund hver eneste gang og hunden din planter poten rett oppi andre hunders dritt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: ...den skal bare hilse på...Ja, det ville vært en fin karma-effekt, pippimamma.
![]() |
#28 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lurt. Nå hadde ikke jeg med meg håndveske i går, men det er klart jeg kunne kastet Lillebrors fotball på henne... Eller stukket henne med noen av pinnene han fikk samle med seg fra skogen. Hun ville sikkert husket det hvis jeg hadde forsøkt å kjøre på henne med vogna også...
![]() |
#29 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Jeg har hatt gleden av å tråkke BARBEINT i en fersk hundebæsj. Stas.
![]() |
#30 |
Stabilt ustabil...
|
![]() |
#34 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: ... den skal bare hilse på ...En kollega (hundeeier) opplevde at en mann lot hunden gjøre fra seg i innkjørselen. Han samlet bæsjen i en posten og kasten den i hodet på mannen.
![]() |
#35 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ta på deg hatt, frakk og solbriller og smyg deg etter henne.
![]() |
#36 |
Har ponny, ønsker høyhest
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ... den skal bare hilse på ...Nabohunden kom inn i hagen vår og gjorde fra seg innimellom, og en dag hadde den veldig beleilig en slik bæsjepose knyttet fast i halsbåndet, så da brukte jeg den til å samle opp møkka i, og knøt den pent og pyntelig fast på halsbåndet der jeg fant den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
![]() Sv: ... den skal bare hilse på ...hadde vært gøy å samle opp masse dritt etter den dama (og hunden) ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: ... den skal bare hilse på ...Minner om denne diskusjonen:
![]() |
#39 |
aldrende
![]() Sv: ... den skal bare hilse på ...Jeg brølte i affekt til en hundeeier her forelden jeg også. Gikk hjem fra barnehagen med gutta, gjennom en liten skog. Storebror er ikke spesielt glad i hunder fra før, og han ble livredd da en stor hund plutselig kom hoppende mot ham. Gutten løp og hylte, og hunden trodde sikkert han ville leke, så den ble bare enda mer hoppende.
![]() |
![]() |
|
|