Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-08, 02:10   #601
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Pyramids! - av vår gode venn TP.
Den hadde gjemt seg i bokhyllen, jeg hadde helt glemt at jeg hadde den.
Og så ligger American Gods - Neil Gaiman, på vent på nattbordet.

Gammel 12-04-08, 12:55   #602
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

M - de første årene (eller no' sånt) av Mads Eriksen.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 13-04-08, 00:16   #603
Pondusa
Fullverdig medlem

Pondusa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nord-Norge
Pondusa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nettopp lest ut "Drageløperen". Funderer på om jeg skal lese oppfølgeren med en gang, eller gå i gang med bøkene til Camilla Löckberg (skrives det slik tro?)

Gammel 13-04-08, 01:09   #604
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Opprinnelig lagt inn av Pondusa, her.

Nettopp lest ut "Drageløperen". Funderer på om jeg skal lese oppfølgeren med en gang, (...)

A Thousand Splendid Suns er ikke en oppfølger til The Kite Runner, men en bok til av samme forfatter.

Aminta er ikke aktiv  
Gammel 13-04-08, 01:10   #605
Pondusa
Fullverdig medlem

Pondusa sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Takk for oppklaringen. Hadde bare gått ut fra det jeg. Da tror jeg det blir svensk krim istedet.

Gammel 13-04-08, 01:39   #606
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Michael Moore, "Hjelp, hvor er landet mitt?".

Gammel 13-04-08, 01:54   #607
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tyra Teodora Tronstad: Mandag morgen står de døde i kø

Gammel 13-04-08, 08:35   #608
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har falt tilbake på Dorothy Sayers' Gaudy Night, som tydeligvis må leses minst én gang i året.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 14-04-08, 10:33   #609
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Iris Johansson: En annerledes barndom. En autist forteller sin historie.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 14-04-08, 20:10   #610
Pondusa
Fullverdig medlem

Pondusa sin avatar

Standard

Da har jeg vært på biblioteket, så nå leses det krim. Steinhuggeren av Camilla Läckberg.

Gammel 14-04-08, 20:12   #611
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Pyramids! - av vår gode venn TP.
Den hadde gjemt seg i bokhyllen, jeg hadde helt glemt at jeg hadde den.
Og så ligger American Gods - Neil Gaiman, på vent på nattbordet.

Ferdig med Pyramids!, nå er det de amerikanske gudene som leses.

Jeg tror jeg må lese mer Neil Gaiman etterpå.

Gammel 14-04-08, 20:53   #612
bonzie
På tjukka

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Sørlandet
bonzie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er blitt hekta på Henning Mankell, leser "Et skritt etter" akkurat nå. Klarer nesten ikke å legge fram meg boka, skal snart starte på en ny bok av han. Låner nye bøler hver gang jeg er hjemme hos mamma og pappa på ferie.

bonzie er ikke aktiv  
Gammel 17-04-08, 22:10   #613
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Under overflaten av Torleif Lundqvist.

Gammel 17-04-08, 22:12   #614
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Skal lese Nick Hornbys The complete polysyllabic spree, tenkte jeg. Undertittelen er The diary of an occasionally exasperated but ever hopeful reader, så jeg synes det lover godt.

Den trettende fortellingen ligger fortsatt på nattbordet, men tror jeg har gitt den opp. Reiseguiden til Molvania ligger også der, så den leser jeg i når jeg bare orker lese bittelitt.

Pingis er ikke aktiv  
Gammel 17-04-08, 22:17   #615
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Akkuratt nå er det bok nr 32 av sagaen om isfolket.. Og jeg er såå lei

Millis er ikke aktiv  
Gammel 17-04-08, 22:21   #616
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg leser Tett inntill dagene av Mustafa Can. Liker den godt!

Kaz er ikke aktiv  
Gammel 17-04-08, 22:21   #617
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er i Jasper Ffordes underlige univers igjen. Something Rotten er så vidt påbegynt.

Gammel 17-04-08, 22:49   #618
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Akkurat nå leser jeg Idas Dans av Gunnhild Corwin.
En mors beretning om sin datters kamp mot en sint form for blodkreft.
Boka anbefales på det sterkeste!

Gammel 17-04-08, 22:52   #619
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Akkurat nå leser jeg Idas Dans av Gunnhild Corwin.
En mors beretning om sin datters kamp mot en sint form for blodkreft.
Boka anbefales på det sterkeste!

Jeg har lest den. Den er sterk. Ida og hennes 14 måneder lange vinterår.

Gammel 17-04-08, 23:03   #620
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tokyo av Mo Hayder. Spennende bok om Japan i 39 og nå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.