|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Sv: Er du opptatt av selvrealisering og/eller åndelighet?
Skriv i vei, dere!
![]() |
#2 |
Mother of Dragons
|
Jeg tror glatt på at humoren din holder mål.
![]() |
#3 |
Ringskrømt
|
Jeg er fast inventar på alternativmessen, og jeg har en ganske annerledes oppfatning av den gjengen enn det du har. De er absolutt kule og interessante og sier aldri nei takk til en fest om sjansen byr seg. Jeg er mer tvilende til en fest med skeptikerne, må være kjipt å ikke kunne godta eller omgås mennesker med et annerledes syn på verden. Jeg er riktignok ikke like alternativ som flere av mine venninner, men jeg synes vi utfyller hverander på en herlig måte. Vi har alltid mye å snakke om, og vi respekterer hverandre for de vi er.
![]() |
#4 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Er du opptatt av selvrealisering og/eller åndelighet?Jeg synes det er litt rart å mene at det å søke etter alternative sannheter ikke er forenlig med å være skeptisk eller å ha humor. Jeg tenker det finnes mennesker som grubler og søker, men som ikke MÅ gni krystallen sin før de går ut om morgenen, lizzom.
Mim! Det bildet var til privat bruk. Jeg har ikke sagt det er greit å legge det ut.
![]() |
Emneord |
alternativmessa, finske skoger, goth-kledd, humor, humor-idol, religion, åndelighet |
|
|