Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Greit, jeg er FERSK på dette forumet!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-08, 19:19   #1
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Greit, jeg er FERSK på dette forumet!

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

ctrl+skrolling oppover Liven. Det lærte gutten på 9.mnd meg er en dag når jeg plutselig bare såg streker fordi teksten var så liten.

Så det er det han trykker på, ja. :lært noe nytt:

Vet du hvordan han får til å lage småsmåbilder av hele siden også? Sånn at ikke bare teksten krymper, men hele siden? For det er han en racer på.

Gammel 11-04-08, 19:20   #2
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Vet du hvordan han får til å lage småsmåbilder av hele siden også? Sånn at ikke bare teksten krymper, men hele siden? For det er han en racer på.

Lurer jeg og på.

Gammel 11-04-08, 19:26   #3
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg syns DM har svart nykommeren bra i denne tråden.

Ellers må jeg le litt av emneordene under her.
Men jeg fikk innmari lyst på nybakte rosinboller - og dèt midt i magasjauen min!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 19:45   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Nei, mannen viste heller ikke.

Liven bare prøv. hold inn ctrl knappen og så skroller du med musen om du har mulighet.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 19:52   #5
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Herlige forumet!

Ellers er jeg veldig enig med Pingis, at det kan være en fordel å "lese seg opp" på et forum (forumtone, uskrevne regler, lingo etc) før man hiver seg inn i diskusjoner, så unngår man såre tær.
Jeg synes selv jeg fikk en fantastisk mottagelse.

Gammel 11-04-08, 19:55   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liven bare prøv. hold inn ctrl knappen og så skroller du med musen om du har mulighet.

Det så kjent ut, gitt.

Takk!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 20:00   #7
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle må da scrolle med musa i dag? Det er fredda.

Gammel 11-04-08, 20:04   #8
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Ja det er fredag har venta en hel uke på den.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 20:08   #9
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Ja det er fredag har venta en hel uke på den.

ÅÅÅÅ, jeg er gæærn, ass'! Jeg hadde meg på onsdag, jeg så!

Gammel 11-04-08, 20:14   #10
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvordan forholde seg til hovedinnelgget etter alt dette?

Vel, ok; jeg synes responsen kunne vært hakket mer voksent.
Jeg er virkelig humoristisk anlagt, men det ble i overkant markerende for min del.

Nå er jo ikke jeg veldig rødprikkete av meg, men stakkar nykommer, da.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 20:24   #11
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

ÅÅÅÅ, jeg er gæærn, ass'! Jeg hadde meg på onsdag, jeg så!

Tøs!

Gammel 11-04-08, 20:20   #12
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope. Funker ikke med musa mi.

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Hvordan forholde seg til hovedinnelgget etter alt dette?

Vel, ok; jeg synes responsen kunne vært hakket mer voksent.
Jeg er virkelig humoristisk anlagt, men det ble i overkant markerende for min del.

Nå er jo ikke jeg veldig rødprikkete av meg, men stakkar nykommer, da.

Ja, fy så slemme vi er.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 20:38   #13
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Greit, jeg er FERSK på dette forumet!

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Nope. Funker ikke med musa mi.

Ctrl. og + kan gjøre samme nytten, her er det nemlig eple-tasten og +.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 22:19   #14
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Greit, jeg er FERSK på dette forumet!

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Ctrl. og + kan gjøre samme nytten, her er det nemlig eple-tasten og +.

Det funka! Og det var en særdeles nyttig funksjon i kveld. :langt nede i rødvinsflaska:

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 22:21   #15
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Du er så snill og omtenksom at jeg blir helt varm om hjarterota!

Å fuck, nå kom jeg på at det bare er litt over en time til jeg skal levere oppgaven min. EEEEK!

En glede å glede deg!

Nå: få rævva i gir og bli ferdig med oppgaven din!!!!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
folkeskikk, nykommer, takhøyde

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.