Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvordan skaffer man seg et gratis hjørnebadekar?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-08, 00:03   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Hvordan skaffer man seg et gratis hjørnebadekar?

Jeg jakter på en midlertidig badeløsning for herren i huset, og siden det må være hjørnebadekar ser det så forferdelig dyrt ut. Egentlig trenger det ikke å virke utover at det må holde tett. Pent trenger det heller ikke være.
Jeg lurer derfor på om det finnes noen som vet hvordan man skaffer seg et brukt hjørnebadekar gratis. Eller veldig, veldig, veldig billig? Bør jeg ringe VVS-innstallatører og høre om de har fjernet noen gamle og kastet dem i konteiner?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 00:13   #2
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan skaffer man seg et gratis hjørnebadekar?

Legge ut annonse på finn?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 00:15   #3
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Min mor fant et veldig, veldig, veeeldig billig hjørneboblebadekar på finn.no.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 00:32   #4
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Min mor fant et veldig, veldig, veeeldig billig hjørneboblebadekar på finn.no.

Hvor billig er veldig, veldig, veeeldig billig sånn cirka?
Budsjettet her tilsier 0 -350 kr, og de som ligger ute nå starter på 1500, men med rundt 5000 som vanligste pris.

Gammel 16-01-08, 00:33   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor i all verden trenger dere en midlertidig badeløsning?

Gammel 16-01-08, 00:43   #6
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hvorfor i all verden trenger dere en midlertidig badeløsning?

Tja, "trenger" var kanskje et sterkt ord?

Vi har ikke råd til en "ordentlig" løsning, fordi badet i så fall krever at man bruker litt penger på det. Han hater å dusje, og det er heller ikke så praktisk eller morsomt. Han tåler ikke såpe så godt, og de oljebaserte løsningen vi har forsøkt har ikke vært bra. Badebalje og båtbasseng har fungert bare sånn passelig, og er på forskjellige måter tungvint for bekkenet mitt. Jeg vil gjerne at han skal være ren og glad, og erfaringer fra bading på besøk hos badekareiere tyder på at dette er tingen for oss. Jeg ønsker meg derfor et kar som får plass på badet vårt.

Gammel 16-01-08, 07:52   #7
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balansekunstneren, her.

Hvor billig er veldig, veldig, veeeldig billig sånn cirka?
Budsjettet her tilsier 0 -350 kr, og de som ligger ute nå starter på 1500, men med rundt 5000 som vanligste pris.

Jeg husker ikke, jeg bare husker jeg fikk hakeslipp over hvor billig det var. Fint er det også, jeg har så klart prøvekjørt det.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 18:19   #8
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg mener å ha sett "badekar" som man kan sette i dusjhjørnet f.eks. Laget av "seilduk", som man bare klapper sammen etter bruk. Ser veldig greit ut om man har tilgang til sluk, men ikke plass til badekar.
Skal se om jeg finner link, kan ikke tenke meg at det kostet veldig mye.

Gammel 10-04-08, 21:56   #9
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Takket være Finn.no har vi forresten hatt badekar en liten stund nå! Det er en stor suksess.

Svar

Emneord
bad, finn.no, hjørnebadekar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:38.