Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 4

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-08, 00:14   #741
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Slo meg litt løs i dag etter at skattepapirene viste positivt resultat

Denne t-skjorta fra Katharine Hamnett (som er mye kulere i fargen live)

To par jeans fra Earnest Sewn (fantastisk digge å ha på)

Og to par øreringer fra Zuzanna G

Gammel 10-04-08, 00:21   #742
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kiddo:

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 10-04-08, 00:23   #743
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, ikke Zant, missa

Gammel 10-04-08, 01:25   #744
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fine bukser der har jeg aldri sett. Ikke fått på meg heller sikkert. :sukkert:

Zuzanna G Hvilke da?

Gammel 10-04-08, 09:16   #745
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Slo meg litt løs i dag etter at skattepapirene viste positivt resultat

Denne t-skjorta fra Katharine Hamnett (som er mye kulere i fargen live)

To par jeans fra Earnest Sewn (fantastisk digge å ha på)

Og to par øreringer fra Zuzanna G

Kjempefine ting .nikker:
Har på meg mine Earnest Sewn bukser no og dei er herlige å gå i !

Gammel 10-04-08, 09:28   #746
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Dette brettet i blått

6 av disse.

Gammel 10-04-08, 17:53   #747
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Så fine bukser der har jeg aldri sett. Ikke fått på meg heller sikkert. :sukkert:

Zuzanna G Hvilke da?

Josj da, vi er jo ganske like vi to Jeg kjøpte 32 i den mørkeblå og 31 i den lyse. Har på den mørke i dag og er knallfornøyd!

Fra Zuzanna G kjøpte jeg et par ringer med små grønne stener og et par sølvringer med blanke swarovski-krystaller

Gammel 10-04-08, 18:05   #748
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt på Folkart. Litt teit nå når jeg er gravid, men jeg falt pladask og de begynte å bli utsolgt.

Gammel 11-04-08, 19:11   #749
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg har bestilt på Folkart. Litt teit nå når jeg er gravid, men jeg falt pladask og de begynte å bli utsolgt.

Men de blir jo helt perfekte når du har født og har litt mage å skjule.

Gammel 11-04-08, 19:44   #750
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Og vips var sommerkolleksjonen til Odd Molly i butikkene. Jeg trodde jeg var lei jeg, og syntes egentlig ikke det var så mye fint jeg trengte - men det var overraskende mye som var veldig fint live!

Så jeg har kjøpt disse idag:

Den siste blir fin til nyinnkjøpte jeans; for den er for kort for meg å ikke ha noe under. Jeg kommer til å bruke bredt belte i livet, for ellers blir det HELT gravidekjortel på meg.

Gammel 11-04-08, 20:24   #751
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

De pakket opp OM hos Cara da jeg var innom i dag, kjøpte en tunika sakog holdt av n annen lang sak
Så mye fint!!

Kjøpte denne

Holdt av denne

Sist redigert av Angelique : 11-04-08 kl 20:43.
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 11-04-08, 20:39   #752
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nok et par Camper sko har funnet veien til meg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Helena_20202-004_front.jpg (5,6 KB, 6 visninger)
Filtype: jpg Helena_20202-004_right.jpg (4,9 KB, 7 visninger)
Nina er ikke aktiv  
Gammel 11-04-08, 22:48   #753
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt denne fra H&M i dag:

Samt en annen mønstret tunika i organisk bomull jeg ikke finner bilde av.

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 12-04-08, 22:36   #754
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vårsko til storebror:

Gammel 12-04-08, 22:46   #755
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

.... i brunt.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 12-04-08, 22:47   #756
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

De pakket opp OM hos Cara da jeg var innom i dag, kjøpte en tunika sakog holdt av n annen lang sak
Så mye fint!!

Kjøpte denne

Holdt av denne

DEN var fin!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 12-04-08, 23:25   #757
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-04-08, 09:28   #758
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Måtte bare.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 14-04-08, 10:16   #759
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Måtte bare.

Så en annen variant i samme farger på fredag.Fantastiske nydelige farger

Gammel 14-04-08, 13:23   #760
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.