Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvis du vurderer å skaffe deg hund, hvilken rase? Og hvorfor akkurat den?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-08, 22:53   #11
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du vurderer å skaffe deg hund, hvilken rase? Og hvorfor akkurat den?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Eller kanskje jeg skal gjøre som min kjære bror. Kjøpe meg en Labradoodle. Bare navnet tilsier at man burde ha en sånn.

De er faktisk veldig fine.
Tispa hans er leddet på midten, så hun kan faktisk stå helt rolig, men allikevel komme seg i litt av en fart bortover gulvet... bare fordi hun logrer sånn. Jeg tror det må være Norges lykkeligste hund. Tispa hans er sort, men ellers helt lik denne.

Det var skjønn hund det Vet du om de røyter veldig?
Vi hadde hund i et år, men måtte omplassere den fordi den var aggressiv. Hadde hundetrener hjem til oss i to omganger, og han rådet oss til det på grunn av barna. Det var fryktelig vondt, og har gjort at vi vegrer oss veldig for å skaffe en ny hund. Hundetreneren har tilbudt oss å bli med oss i jakten på det perfekte individet for vår familie. Men jeg må tenke litt.
Jeg synes forresten at Westier også er kjempefine!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:41.