Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvor vanskelig/lett er det å få orkideer til å blomstre igjen?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-08, 12:53   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanskelig/lett er det å få orkideer til å blomstre igjen?

Jeg er en blomsterdødare. Nesten ingen ting overlever her hos oss annet enn orkideer. De blomstrer gang på gang og jeg har en orkide som nå er 6 år gammel og som blomstrer flere ganger i året. Det jeg har funnet ut er at orkideene liker seg best hos slike som meg som absolutt ikke kan stelle blomster, glemmer å vanne, skvetter på litt når jeg ser at de ser helt innskrumpa ut og ellers ikke bryr meg noe særlig.

Mamman min er veldig flink med blomster og lar lest opp og ned og i mente om hvordan hun skal ta vare på orkideene sine. Hos henne lever de sjeldent lenge.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 14:40   #2
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanskelig/lett er det å få orkideer til å blomstre igjen?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg er en blomsterdødare. Nesten ingen ting overlever her hos oss annet enn orkideer.

Hos oss dør orkideene også. Vi har ingen planter. Alt dør, før eller senere. Jeg tror kanskje det er fordi vi aldri vanner dem.

noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.