Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Forholdet mellom prikker og poeng

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-08, 23:21   #1
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forholdet mellom prikker og poeng

Har akkurat ( nesten iallefall) oppdaget "Kontrollpanelet" mitt.Ser at jeg har fått noen prikker. Har forstått hva det er. MEN: Står også at jeg har fått poeng. Hva er det? Finner ikke noe forhold mellom antall prikker jeg har (tror jeg bare har grønne) og antall poeng? Jeg har også gitt noen grønne prikker. Gir jeg da automatisk den personen ett ( flere?) poeng; eller må man ha et visst antall poeng selv for å gi til andre
Håper dette var forståelig

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 23:24   #2
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.866
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forholdet mellom prikker og poeng

Poengene kommer an på hvor lenge du har vært medlem på forumet blant annet. Selv gir jeg hele 1 poeng - jeg er ganske fersk

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 08:55   #3
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forholdet mellom prikker og poeng

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Poengene kommer an på hvor lenge du har vært medlem på forumet blant annet. Selv gir jeg hele 1 poeng - jeg er ganske fersk

Jeg gir 3 poeng.

Hvor mange poeng en gir er basert på antall innlegg, totalt antall tilbakemeldingspoeng og hvor lenge en har vært medlem i forumet. Ingen skal gi mer enn 10 poeng.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 09:48   #4
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forholdet mellom prikker og poeng

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg gir 3 poeng.

Hvor mange poeng en gir er basert på antall innlegg, totalt antall tilbakemeldingspoeng og hvor lenge en har vært medlem i forumet. Ingen skal gi mer enn 10 poeng.

Det ble litt klarere nå, men bestemmer man selv om man vil gi poeng eller ikke når man prikker? Ser at jeg først har klart å gi poeng til noen (1) ( de ti første prikkene ga jeg ingen.) Så hvis jeg heretter gir en grønn prikk har jeg gitt vedkommende ett poeng i tillegg? ( Hva med de røde? Får man minuspoeng?) Og et spørsmål til: Hva er rykte? Er 100 i rykte det samme som 100 poeng?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 10:21   #5
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forholdet mellom prikker og poeng

Nei. Ja. (Ja). "Rykte" er et poengsystem for positiv/negative tilbakemeldinger, her på FP bruker vi det som ett mål på hvor aktiv og kjent du er i forumet. Ja.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 23:53   #6
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forholdet mellom prikker og poeng

Merci!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no