|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
Se resultatene: Tvinges mannen til å se på typiske jentefilmer? | |||
Jeg er mann og lar meg tvinge til å se slikt sammen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 1,06% |
Jeg er mann og lar meg ikke tvinge |
4 | 4,26% |
Mannen ser på jentefilmer sammen med meg/ han liker sånt |
28 | 29,79% |
Mannen nekter meg slikt, vi ser kun sånn som han/begge liker |
4 | 4,26% |
Det hender at mannen er med på å se jenteting, men som oftest ikke |
47 | 50,00% |
Jeg har (heldigvis) ingen mann og kan se det jeg vil |
5 | 5,32% |
Nei, dette er ikke en dustepåll |
5 | 5,32% |
Deltakere: 94. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
flisespikker
|
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Vi har ganske samme tilnærming til film og har oftest lyst til å se omtrent de samme filmene uten at tvang kommer inn i bildet. Skal vi se en film sammen, blir vi selvsagt enige om noe begge har lyst til å se (det være seg grøsser, scifi, gladvold, romantisk komedie eller noe annet), men om en av oss har lyst til å se noe den andre ikke vil, kan vi jo godt se film hver for oss også. Da blir det mest på kino eller alene hjemme; leiligheten er litt liten til at den ene kan se film mens den andre gjør noe annet, men det går an det også. (Jeg har dessuten ikke lyst til å se film eller teater eller annet sammen med BenMurphy hvis det er noe han ikke har lyst til å se -misnøyevibbene interfererer med konsentrasjonen min - så jeg ville ikke funnet på å tvinge ham.)
![]() |
#42 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Misnøyevibber, der har du ordet! Jeg er fryktelig var for slikt, og hater å se film eller noe som helst sammen med folk som er negative.
![]() |
#43 |
flisespikker
|
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?
Ja, det gjelder selvsagt generelt og ikke bare for BM, men det er nå ham jeg ser flest filmer sammen med.
![]() |
#44 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Jeg stripser ham fast i stolen, og bestikker med ostepopp og cola, så går det som regel greit. Vi satt begge og lo til tårene trillet av Mean Girls f.eks.
![]() |
![]() |
#45 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Dirty Dancing er fem hakk beyond überabscheulich, og kommer ikke inn i mitt hus, noensinne. Det vil i så fall være skilsmissegrunn.
![]() |
#46 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?
![]() |
#48 |
Protonterapeut
|
![]() |
#49 |
By the Sea
|
Da er du sannelig altetende!
![]() |
#50 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Mannen og jeg har vidt forskjellig filmsmak, men vi kompromisser og ser det den andre liker, - for hverandre og husfredens skyld.
![]() |
#51 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Altså, jeg skjønner ikke helt problemstillingen. Vi ser på gode filmer, ikke dårlige. Chick flicks er et temmelig ullent begrep for meg, men hvis det betegner dårlige romantiske komedier finner du ingen av oss der. Det finnes noen filmer jeg vil se og ikke han (f.eks. P&P og Atonement), de ser jeg alene eller med noen som vil være med. Det finnes også noen jeg ikke prioriterer (typisk skrekk eller splatter), som han ser med andre. De aller fleste er vi helt enige om å se eller skygge unna.
![]() |
#52 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Mannen liker ikke drama så det ser jeg heller alene. Jeg dro ham med på kino på Atonement for en stund siden, den feilen gjør jeg ikke igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Originala
|
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Jeg tvinger ham på ingen måte. Klissete amerikansk drama liker jeg uansett ikke, så det er sjelden et tema. Britiske kostymedrama ser han, men det skal sies at han ikke lar seg engasjere i den grad jeg gjør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?NuppNuppmannen er en mannemann som kanskje føler seg litt truet av å se chick flicks... |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Jeg har en mann som er rimelig lite interessert i noe annet enn dataspill. Enten det er damefilmer eller annet på større skjerm enn pc.
![]() |
#56 |
flisespikker
|
Fag-/faktabøker om temaer jeg ikke er interessert i leser ikke jeg heller, selv om de skulle være velskrevne. Men det spiller ikke så veldig stor rolle for meg akkurat hva temaet er for en roman, da spiller det større rolle hvordan temaet er behandlet. Og det samme gjelder (spille-)film.
![]() |
#57 |
awesom
|
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Jeg ser på "rosa og rødt og alt som er søtt"-filmer på tv, han ligger på såffan med pcn og ser på "bank,spark,slå og spreng"-film. :løsningsorientert:
![]() |
#58 |
By the Sea
|
Da har du en broader mind enn meg!
![]() |
#59 |
Borte
|
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Jeg er glad i underholdningsfilmer og ser mye chick flicks. Mannen min hater det og ser derfor ikke. Ingen tvinges til noe som helst.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 17-04-09 kl 07:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Free Toy Inside!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Tvinges? Hmm.. kommer vel an på chick flick'en da.
![]() |
|
|