|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
Se resultatene: Tvinges mannen til å se på typiske jentefilmer? | |||
Jeg er mann og lar meg tvinge til å se slikt sammen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 1,06% |
Jeg er mann og lar meg ikke tvinge |
4 | 4,26% |
Mannen ser på jentefilmer sammen med meg/ han liker sånt |
28 | 29,79% |
Mannen nekter meg slikt, vi ser kun sånn som han/begge liker |
4 | 4,26% |
Det hender at mannen er med på å se jenteting, men som oftest ikke |
47 | 50,00% |
Jeg har (heldigvis) ingen mann og kan se det jeg vil |
5 | 5,32% |
Nei, dette er ikke en dustepåll |
5 | 5,32% |
Deltakere: 94. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Jeg virkelig hater sånne filmer selv:spy:Har ikke greid å lide meg gjennom hele Dirty Dancing, Grease eller Thelma & Louise enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?
Man kan jo hate gode filmer også, bare fordi de er innenfor en genre som man hater.
![]() |
#23 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Jentefilmer er bare så utrolig kjedelige, så sånt gidder jeg ikke å glane på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?var ikke amternativ til meg så stemte:Nei, dette er ikke en dustepåll
![]() |
#25 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Nei, typiske jentefilmer må jeg stort sett se alene.
![]() |
#26 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Jeg tvinger ham derimot til å se grøssere. Jeg synes ikke det er en god grunn for en voksen mann at det er skummelt.
![]() |
#27 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Min mann har så pusete filmsmak at han med glede ser chick flicks. Og er så blond at han ikke engang skjønner at det er det han ser på. Og no matter hva han ser på pleier han å sovne før slutten uansett.
![]() |
![]() |
#28 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Vi ser oftest det jeg vil, vi.
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Pollen passer ikke... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Vi har 98% lik filmsmak, og den inkluderer ikke Dirty Dancing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ræv med ører
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Jeg hater chick flicks, og det ville ikke falle meg inn i halvsøvne å se filmer der Colin Firth, Hugh Grant eller Meg Ryan hadde sentrale roller.
![]() |
#32 |
Passiv
|
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Mannen ser gjerne sånne filmer sammen med meg, når vi en sjelden gang har sånt i hus. Amerikanske komedier og grøssere nekter han å se. Greit nok for meg, for jeg hater amerikanske komedier, men skulle gjerne hatt selskap når jeg fikk lyst til å se en grøsser en gang i blant. *pyse* |
![]() |
![]() |
#33 |
villende
|
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Her i huset er ikke chick flicks problemet. Derimot får jeg ham ikke med på verken Sci Fi eller Fantasy, medmindre det er av veldig høy kvaltitet. Og det frustrerer mer enn hvis jeg ikke hadde fått ham med på en chick flick (for det har man jo venninner til.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Mannen liker krig, blod og gørr. Jeg er svak for Hugh Grant, sound of music og drama. Jeg lukter lunta om mannen har leid en film som er typisk meg, da er han sliten og har tenkt å sovne under reklamen! Men han ser heller drama enn musicals, han syns f.eks at Vinterkysset var bra, mens jeg derimot ikke så slutten, for da satt jeg og storhulka de siste 20 minuttene på badet.
![]() |
#35 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Nei, han tvinges ikke, men på lik linje med at jeg må se action med vold og blod, så må han tåle å se noen chick-flicks innimellom. Han kan dessuten velge om han vil se CF med meg i senga, eller å se action i stua. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Trøtt
|
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Om jeg gjerne vil se en chick flick så laster jeg den ned på PC eller går på kino med venninner. Det heter jo ikke chick flick uten grunn!
![]() |
#37 |
By the Sea
|
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Mannen kan godt se på en romantisk komedie i ny og ne - "Love Actually" og lignende.
![]() |
#38 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Vi liker stort sett de samme filmene. Har veldig lav terskel for intelligent kvalitetsvold. Når vi føler oss forpliktet til å se sånne artsyfartsygreier fra Island eller små Sovjetstater for å ikke miste ansikt hos cinematekvenner, lider vi oss gjennom det sammen, og oppdager hver bidige gang at vi elsker det... Chick flicks er det ingen som maser om her.
![]() |
#39 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Typiske romantiske komedier ser ingen av oss, men begge ser mer enn gjerne et britisk kostymedrama à la P&P, Jane Eyre, Bleak House etc. Og gjerne noe sært spansk som han kommer trekkende med.
![]() |
![]() |
#40 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?Min kjære er ikke überbegeistret for slike filmer, for å si det pent, så derfor blir det som regel til at vi ser noe vi begge liker når vi en sjelden gang kommer oss på kino. Men han hyler ikke og løper om jeg foreslår en slik film, altså - det kan nok være jeg får ham til å lide seg gjennom en for min skyld.
![]() |
|
|