Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Tvinges mennene til å se chick flicks?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Tvinges mannen til å se på typiske jentefilmer?
Jeg er mann og lar meg tvinge til å se slikt sammen 1 1,06%
Jeg er mann og lar meg ikke tvinge 4 4,26%
Mannen ser på jentefilmer sammen med meg/ han liker sånt 28 29,79%
Mannen nekter meg slikt, vi ser kun sånn som han/begge liker 4 4,26%
Det hender at mannen er med på å se jenteting, men som oftest ikke 47 50,00%
Jeg har (heldigvis) ingen mann og kan se det jeg vil 5 5,32%
Nei, dette er ikke en dustepåll 5 5,32%
Deltakere: 94. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-08, 22:12   #21
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tvinges mennene til å se chick flicks?

Jeg virkelig hater sånne filmer selv:spy:Har ikke greid å lide meg gjennom hele Dirty Dancing, Grease eller Thelma & Louise enda.
Muriel's Wedding har jeg sett, altså, men det var bare fordi jeg satt på et fly. Jeg vurdert på et tidspunkt å hoppe, men det ble med tanken.
Så nei. Mannen her tvinges ikke.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 22:20   #22
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

hvis en film er god vil jeg naturligivs gjerne se den, og hvis den er dårlig vil jeg naturligivs ikke.

Man kan jo hate gode filmer også, bare fordi de er innenfor en genre som man hater.
For eksempel er Norsk film er en genre, selv om mannen min blir pissesur når jeg sier det høyt.

Gammel 04-04-08, 22:20   #23
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jentefilmer er bare så utrolig kjedelige, så sånt gidder jeg ikke å glane på.

Jeg ser heller grøssere, science fiction, og thrillere.

Jeg har for øvrig aldri tvunget mannen til å se verken det ene eller det andre.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 22:23   #24
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

var ikke amternativ til meg så stemte:Nei, dette er ikke en dustepåll

Jeg liker ikke sånne "jente" filmer.
Ser heller på komedie og ækshen*knis*

Gammel 04-04-08, 22:25   #25
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Nei, typiske jentefilmer må jeg stort sett se alene.

Det var enklere før, da valgte vi film annenhver gang. Nå velger han og jeg sitter her.

Gammel 04-04-08, 22:29   #26
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg tvinger ham derimot til å se grøssere. Jeg synes ikke det er en god grunn for en voksen mann at det er skummelt.

Gammel 05-04-08, 00:25   #27
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min mann har så pusete filmsmak at han med glede ser chick flicks. Og er så blond at han ikke engang skjønner at det er det han ser på. Og no matter hva han ser på pleier han å sovne før slutten uansett.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 00:48   #28
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Vi ser oftest det jeg vil, vi.
Mannen liker best når flok er glade og fornøyde, derfor gir han seg fortere enn meg. Andres glede er ikke like viktig for meg
Men så er ikke jeg særlig fan av chick flicks heller da, det går mer i action el. Og det liker jo han da, så vi er som oftest enige. Men om vi er uenige får oftest jeg det som jeg vil.

Gammel 05-04-08, 01:10   #29
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pollen passer ikke...
Nå ser vi veldig lite på TV egentlig. Jeg tvinger ikke mannen til å se noe som helst. Jeg orker heller ikke å se de ekle actionfilmene han liker med masse blod og gørr.
Vil vi tilfeldigvis se forskjellige ting samtidig har vi heldigvis flere tv. Det kan vel skje omtrent hvert skuddår.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 09:13   #30
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Vi har 98% lik filmsmak, og den inkluderer ikke Dirty Dancing.
Like sære, og like allergiske mot Meg Ryan.

Generelt er vi enige om hvilken film som skal ses, tror ikke det har oppstått konflikt der hittil. Om det skulle skjedd hadde sikkert en av oss føyd seg. Det er da bare for et par timer, ingen stor sak. Ser stadig vekk filmer som andre familiemedlemmer vil se uten å klage.

Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 10:11   #31
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg hater chick flicks, og det ville ikke falle meg inn i halvsøvne å se filmer der Colin Firth, Hugh Grant eller Meg Ryan hadde sentrale roller.

Dirty Dancing er unntaket, vi liker av en eller annen grunn å se på dans. Historien rundt kunne vi dog spart oss for.

Så mannen min er nok rimelig fornøyd med min filmsmak og slipper å se slikt.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 10:18   #32
Slettet bruker
Passiv

Standard

Mannen ser gjerne sånne filmer sammen med meg, når vi en sjelden gang har sånt i hus. Amerikanske komedier og grøssere nekter han å se. Greit nok for meg, for jeg hater amerikanske komedier, men skulle gjerne hatt selskap når jeg fikk lyst til å se en grøsser en gang i blant. *pyse*

Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 10:19   #33
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her i huset er ikke chick flicks problemet. Derimot får jeg ham ikke med på verken Sci Fi eller Fantasy, medmindre det er av veldig høy kvaltitet. Og det frustrerer mer enn hvis jeg ikke hadde fått ham med på en chick flick (for det har man jo venninner til.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 10:20   #34
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mannen liker krig, blod og gørr. Jeg er svak for Hugh Grant, sound of music og drama. Jeg lukter lunta om mannen har leid en film som er typisk meg, da er han sliten og har tenkt å sovne under reklamen! Men han ser heller drama enn musicals, han syns f.eks at Vinterkysset var bra, mens jeg derimot ikke så slutten, for da satt jeg og storhulka de siste 20 minuttene på badet.

Gammel 05-04-08, 10:32   #35
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Nei, han tvinges ikke, men på lik linje med at jeg må se action med vold og blod, så må han tåle å se noen chick-flicks innimellom. Han kan dessuten velge om han vil se CF med meg i senga, eller å se action i stua.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 10:39   #36
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Om jeg gjerne vil se en chick flick så laster jeg den ned på PC eller går på kino med venninner. Det heter jo ikke chick flick uten grunn!

Gammel 05-04-08, 10:42   #37
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen kan godt se på en romantisk komedie i ny og ne - "Love Actually" og lignende.

Det skulle i grunnen bare mangle, så mye krim og action jeg ser sammen med han.

Gammel 05-04-08, 11:16   #38
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Vi liker stort sett de samme filmene. Har veldig lav terskel for intelligent kvalitetsvold. Når vi føler oss forpliktet til å se sånne artsyfartsygreier fra Island eller små Sovjetstater for å ikke miste ansikt hos cinematekvenner, lider vi oss gjennom det sammen, og oppdager hver bidige gang at vi elsker det... Chick flicks er det ingen som maser om her.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 11:18   #39
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Typiske romantiske komedier ser ingen av oss, men begge ser mer enn gjerne et britisk kostymedrama à la P&P, Jane Eyre, Bleak House etc. Og gjerne noe sært spansk som han kommer trekkende med.

Gammel 05-04-08, 11:48   #40
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min kjære er ikke überbegeistret for slike filmer, for å si det pent, så derfor blir det som regel til at vi ser noe vi begge liker når vi en sjelden gang kommer oss på kino. Men han hyler ikke og løper om jeg foreslår en slik film, altså - det kan nok være jeg får ham til å lide seg gjennom en for min skyld.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:34.