|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
er her
|
![]() Sv: Gipsplater, panel, andre varianter?Vi har brukt mye gipsplater. Det er enkelt å sette opp og skjere til. Og uendelig valgmuligheter hva angår tapet og farger og når man vil ha ny farge er det raskt å fikse det.
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Gipsplater, panel, andre varianter?Vi har brukt endel panelplater. Jeg liker panelvegger og det passer her i vårt hus, men jeg orket ikke den "tørkeperioden" med ubehandlet panel i lang tid. Jeg er enig i at det er finere, men i så små doser som vi har brukt det så syns jeg det er fint nok. En annen fordel er jo at man slipper kvistlakken. Jeg syns de ferdigmalte ser for glatte ut, når man maler selv blir de finere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Gipsplater, panel, andre varianter?
Hadde nok vært verre her også om man ikke kunne lukke døra til rommene og late som de ikke eksisterte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Gipsplater, panel, andre varianter?Takk for svar alle sammen.
![]() |
#5 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gipsplater, panel, andre varianter?Ferdigmalt smartpanel (hvit skygge), fordi det er raskt, enkelt, relativt rimelig og gir godt skruhold.
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Gipsplater, panel, andre varianter?Her er bilder av rommet under oppussing (kontor/bitteliten ekstrastue), med min manns hjemmesnekrede innebygde hyller. Sist redigert av Filifjonka : 30-03-09 kl 23:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
Vi har ferdigmalte Huntonitplater. Samme utførelse som dere, men en litt annen farge.
![]() |
#8 |
Introvert optimist
|
Claro er veldig fin. Den har du malt selv, ikke sant? Det finnes ingen ferdige plater med denne?
![]() |
#9 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Gipsplater, panel, andre varianter?Dere som har malt etterpå på slike ferdigmalte plater, holdt det da med ett strøk med en lys farge på en lys farge?
![]() |
#10 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
No har dei visst "kostmalte" versjonar av denne. Her er link til panelplater. Slike (i Caffe latte) har vi på tre av fire veggar på soveromma (den siste er sparkla og malt i kontrastfarge). |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Introvert optimist
|
Takk for link. Kjøpte du da ferdig malt og la på ett eller flere strøk selv eller kjøpte du ubehandlet og malte flere ganger slik som med annet panel?
![]() |
#12 |
--
|
![]() Sv: Gipsplater, panel, andre varianter?Vi har akkurat pusset opp stua og har brukt gipsplater både i tak og på vegger. Sparklet og malt etterpå. Vi ønsket slette vegger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Kan jeg ringe deg neste gang vi må pusse opp et bad? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|