Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 4

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-08, 15:25   #681
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Denne var lekker. Hvor er den fra?

By Marlene Birger.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 24-03-08, 15:48   #682
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Ny trenchcoat, svart og kjedelig men heeelt nødvendig

Gammel 24-03-08, 20:35   #683
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anorakk til lillegutt fra trendybaby.dk/Minymo

Ulltøy til lillegutt fra krokofanten (omvendte farger på dressen, tror jeg ):

Og undertøy til meg selv fra Bravissimo.com!

(har den til høyre fra før i en annen farge - perfekt passform!)

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 24-03-08, 22:29   #684
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte denne på Gap i dag:

Gammel 24-03-08, 22:40   #685
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Må bare får skryte over kvaliteten på krokofanten. Vi har brukt akkurat disse delene til lillemor to vintersesonger på rad nå - og det er nesten like fint enda. Må ha nye størrelser til høsten.

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 27-03-08, 12:33   #686
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Siden de forrige støvlene mine sprakk i sålen så måtte jeg kjøpe nye i går:

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 27-03-08, 12:38   #687
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bestilt meg denne.

carmenzita er ikke aktiv  
Gammel 27-03-08, 12:45   #688
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Kjøpte denne på Gap i dag:

Den så bare helt herlig ut.

Gammel 27-03-08, 15:17   #689
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Den så bare helt herlig ut.

Den er det. Akkurat nå bruker jeg den til jeans, men snart blir det veldig, veldig varmt her, og da blir den nok deilig som kjole.

Gammel 29-03-08, 17:12   #690
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg vært litt vill og gal og brukt penger på klær til meg selv ( ) i yndlingsbutikken min. De er så flinke til å hjelpe meg med ting som passer sammen og tilbehør og sånt - jeg er en stor kløne når det gjelder det meste av klær. Så får jeg bare håpe jeg ikke har gjort bomskudd, men jeg tror ikke det, for jeg synes hvertfall det var fint
Blusen er fra by Malene Birger, også kjøpte jeg en hvit tunika-bluse sak fra også med knapper halveis ned foran, og en aldeles nydelig oransje kortermet bomullskjole fra by Malene Birger også (derfor oransje armbånd...), og et flott smykke, sorte tights, ja...
Også Odd Molly kjole da! Kjempefin!

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 29-03-08, 17:23   #691
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3;918603[URL="http://www.redheofsweden.se/components/com_virtuemart/show_image_in_imgtag.php?filename=b61c6064fb746f8b 872c7788995dd3ad.jpg&newxsize=160&newysize=182&fil eout=[/IMG

"][/url]

Samme kjole som jeg har kjøpt.Den er nydelig!

Jeg handlet litt mye hos Cara i går, en nydelig silkejakke i supertynn strikk fra Superfine, odd Molly jakke til kjolen og en nydelig kjole.
Skal ta bilde av kjolen imorgen tidlig.Holdt av et skjørt jeg glemte bort i farten fra Transit, nydelig lysegrått

Gammel 29-03-08, 17:32   #692
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Nå har jeg funnet Malene Birger-kjolen min på www.bymalenebirger.com, under collections - the show 08 - det er bildenummer 59/72. Men jeg klarer ikke legge det inn her!
Blusen jeg har kjøpt ser jeg de har på seg under noen av de andre plaggene innimellom.

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 29-03-08, 17:38   #693
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Anorakk til lillegutt fra trendybaby.dk/Minymo

Og undertøy til meg selv fra Bravissimo.com!

(har den til høyre fra før i en annen farge - perfekt passform!)

Anorakken - er det en vår/høstjakke?

Gammel 29-03-08, 17:54   #694
m^2

m^2 sin avatar

Standard

stoffet er ganske tykt og det er strikket kant i halsen (du ser det såvidt på bildet), så det er blir en vår/høstjakke ja. Lillegutt kunne brukte den slik været er nå - men den er litt for stor enda.

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 30-03-08, 09:56   #695
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

crocs - som jeg synes faktisk ser pene ut...(for crocs å være iallefall...)

Gammel 30-03-08, 13:46   #696
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

crocs - som jeg synes faktisk ser pene ut...(for crocs å være iallefall...)

De så praktiske ut!

Ina er ikke aktiv  
Gammel 30-03-08, 14:02   #697
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har begynt å handle på Ebay...

Gammel 30-03-08, 14:34   #698
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg har begynt å handle på Ebay...

Jeg har heldigvis ikke lært meg hvordan man handler der. Enda.

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 30-03-08, 14:35   #699
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

De så praktiske ut!

greit å ha i sommer på stranda og sånn...

Gammel 30-03-08, 17:59   #700
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Jeg har heldigvis ikke lært meg hvordan man handler der. Enda.

Ikke jeg heller, og det tror jeg mannen er veldig glad for

Bærekraftig er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:01.